Нова філософія споживання меду: як перетворити нішевий напрямок у медовий бізнес

З кожним роком споживчі вподобання все більше зміщуються в бік локальної, крафтової і місцевої продукції. Українським виробникам меду стає все важливішим розвивати власний бренд, працювати з кінцевим споживачем та шукати власну «фішку». Про потужні маркетингові інструменти для малих виробників, які дозволять вийти на світові ринки, і новаторський спосіб позиціонувати мед в Україні розповість фахівець з експорту та співвласник бренду «Медові брати» (Honey Brothers) Дмитро Кушнір, під час Торгового майданчика: “Ніші. Технології. Інвестиції” з циклу “Збільшення прибутків в агробізнесі” яка відбудеться 28 жовтня в рамках виставки “ІНТЕРАГРО-2020”.

Співвласники бренду «Медові брати», маючи значний досвід роботи у Франції, скористалися елементами їхнього агромаркетингу. Вони взяли мед як продукт місцевості – пасіка «Медових братів» знаходиться в Первомайському районі Миколаївської області в долині річки Південний Буг. Далі почали залучати до бренду пасіки з інших регіонів. Як зазначає Дмитро Кушнір, таким чином вони хотіли показати різноманіття України і особливості кожного регіону. Детальніше про новаторський спосіб позиціювання фахівець розповість під час виступу.

«Географічне зазначення — дуже потужний маркетинговий інструмент для малих виробників меду, який дозволить їм вийти на світові ринки. На торговому майданчику ми розглянемо практичний кейс позиціювання меду як продукту місцевості (теруарний мед). Розповімо що це таке, для чого це робити, які підводні камені можуть таїтися на шляху та розглянемо приклади інших країн»

Торговий майданчик пройде 28 жовтня в рамках виставки “ІНТЕРАГРО-2020” у Міжнародному Виставковому Центрі (МВЦ, Київ).

3 пав., вхід 3А.

Захід відбудеться за підтримки Київського міжнародного контрактового ярмарку.
Солодкий партнер торгової площадки – “Житомирські ласощі” та ARTIS.

Спікерами конференції виступають аналітики аграрного ринку, фахівці із агроінвестицій, професійні виробники та фермери, виробники та маркетологи нішевої продукції та сільськогосподарської техніки, експортери, представники профільного Міністерства, розробники фінансових інструментів та сервісів для агробізнесу.

Цільова аудиторія заходу:  агробізнесмени, фермери, інвестори, професіонали HoReCa, фахові ЗМІ, представники профільних асоціацій, агровиробники, які зацікавлені у розвитку нових ніш, агроінвестиціях, нових технологіях та послугах.

Вхід вільний, за умови попередньої реєстрації>>>  

За додатковою інформацією звертайтесь:

+38099 737 17 92

+38 093 968 31 24

pr.sapienzamedia@gmail.com

Не пропустіть можливість дізнатися про найбільш перспективні ніші, та отримати розгорнуту відповідь в яке  сучасне крафтове виробництво вигідно інвестувати сьогодні. Реєстрація за посиланням >>>  


Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується