«Сільпо» створила серію дріп-кави до Дня матері – NEWFOOD

Цим проєктом FEELtrd хоче нагадати, що найкращий подарунок до Дня матері — це час, проведений разом. А кава — гарний привід.

У серії — три сорти дріп-кави: Колумбія, Гондурас та Уганда. Вони мають насичений смак, який органічно доповнює глибокий контекст. Кожен дріп — це маленька історія, над якою працювали вручну. Ілюстрації на пакуваннях створювали аквареллю, а потім оцифровували та дбайливо упаковували.

Фото: Пресслужба Fozzy Group

Лімітована серія дріпів доступна у фірмових кав’ярнях FEELtrd та на поличках «Сільпо» з 8 травня.

Для довідки:

FEELtrd — це кавовий бренд від «Сільпо», що поєднує спешелті зерно, власне обсмажування і турботу про смак. Проєкт засновано у 2020 році кавовим експертом Fozzy Group Євгеном Горбанем разом із Дмитром Гораєм та Юлією Багін. За якість відповідає сертифікований Q-Grader Максим Малюта.

Наразі працює 16 кав’ярень FEELtrd у 9 містах України, в яких варять класику та альтернативу. У кожній кав’ярні FEELtrd можна придбати каву та чай на вагу, а також якісний інвентар для приготування напоїв вдома.


Джерело https://newfood.media

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra