ALVIVA GROUP виводить на ринок нову категорію хлібу – AgroTimes

ALVIVA GROUP першою в країні запустила у виробництво нову категорію спеціалізованих сендвіч-хлібів British Sandwich під брендом КИЇВХЛІБ.

Про це повідомляє пресслужба групи компаній.

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій ALVIVA GROUP в запуск нової продуктової лінійки сягнула понад 70 000 000 грн. Потенційний обсяг виробництва становить понад 1 000 000 упаковок сендвіч-хліба на місяць. На сьогодні виробнича лінія завантажена більш ніж на 50%.

Лінійка охоплює 6 продуктів: «Британський класичний», «Королівський мультизлаковий», «Рустикальний цільнозерновий», «Шотландський солодовий», «Англійський білий» та «Ірландський злаковий». Серед особливостей продуктів – цільнозерновий хліб з найбільшим вмістом цільнозернового борошна на ринку (36%) та хліби з додаванням борошна з пророщеного зерна (3,6%).

«Тостові та сендвіч-хліби є драйверами європейського хлібного ринку, демонструючи вражаюче зростання споживання. Зокрема, у Великій Британії та Данії цей сегмент виріс на 44% протягом лише 2022-2023 років. В Україні, де частка категорії поки що незначна (5% проти 15% у Європі), ALVIVA GROUP бачить значний потенціал для розвитку, – розповідає Дмитро ДАНИЛОВИЧ, CMO ALVIVA GROUP. – Завдяки інвестиціям у автоматизацію виробництва та безкомпромісній якості продукції, група утримує першість в цій категорії з 2021 року з часткою ринку близько 50%. Наша актуальна мета – розвивати категорію, пропонуючи українцям високоякісні продукти, що відповідають світовим трендам та потребам динамічного сьогодення».

Лінійка вже представлена на полицях усіх національних торгових мереж.

Довідково:

ALVIVA GROUP – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об'єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – “Сприяти здоров'ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних, смачних та доступних продуктів харчування”. До складу створеної у 2024 році групи входять компанії лідери галузі, такі як КИЇВХЛІБ і Київмлин, а також інноваційні та молоді: Tarta, Uni Blend, UNILOGISTICS, тощо. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: СУПЕР ТОСТ, КИЇВХЛІБ, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Київмлин, Lagoda. Серед ключових партнерів групи – Lagoda, АВЕНТИН, Zakupivli.com та найбільше українське борошномельне підприємство Столичний Млин. З річним грошовим оборотом, що перевищує 9 млрд грн, сплаченими до державного бюджету податками та зборами на суму понад 1 млрд грн та штатом у більше ніж 6000 співробітників (станом на 2024 рік), ALVIVA GROUP є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 2 000 гектарів.

Нагадаємо, перша українська поличка з’явилась у канадській мережі Loblaws.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra