Попереджає рак та діабет: ринковий гігант заробить більше мільярда на інноваційній рослинній їжі – NEWFOOD
Одна з найбільших у світі харчових компаній опирається на науку про кишечник
У компанії акцентують, що харчові волокна та ферментована їжа здатні природним чином регулювати секрецію інсуліну в організмі.
Це відбувається, коли кишкові мікроби живляться багатими на клітковину та поліненасичені жири рослинними продуктами й вивільняють інкретини – гормони, що стимулюють зниження рівня глюкози в крові.
«Різні дослідження показують, що рослинна дієта запобігає захворюванням шляхом покращення глікемічного контролю, знижує ризик розвитку надмірної ваги, серцево-судинних захворювань, діабету 2 типу, а також раку», – говорить Джулі Віллемс, глобальний директор з охорони здоров’я Unilever.
Продукти Unilever щодня їдять 3,4 млрд людей
За даними FAIRR, уже два роки поспіль (включно з 2022-м) Unilever очолює рейтинг компаній, які інвестують у розробку нових продуктів рослинного походження.
До 2025 року Unilever сподівається досягти 1,5 млрд євро річних продажів продуктів рослинного походження в категоріях, де традиційно використовувалися тваринні інгредієнти.
Деякі з її брендів виготовляють веганські продукти вже зараз – Knorr, Hellmann’s, The Vegetarian Butcher, Ben & Jerry’s, Magnum. Але і їх компанія намагається покращити. Наприклад, лінійка Knorr в Аргентині тепер виготовлена на 100% із самих лише зневоднених овочів – шпинату, цибулі, болгарського перцю та моркви.
Компанія планує подвоїти кількість продуктів, які містять значну кількість здорових овочів та фруктів. Мета полягає в тому, щоб ці продукти становили 54% від загального портфоліо Unilever (зараз це 48%).