Інноваційний продукт складе конкуренцію йогуртам найбільших молочних компаній – NEWFOOD
Skyr — це вершковий сорт йогурту традиційного ісладського походження. Зараз він набуває популярності в США завдяки тому ж молочному гіганту Lactalis, який пропонує новинку американським споживачам.
Skyr посеред конкурентів виділяє відразу декілька унікальних особливостей. Його ключові переваги – високий вміст білка та відсутність додавання цукру, розповідає уродженець Ісландії та генеральний директор Thor Уннар Бек Даніельссон. Також компанія взяла на озброєння традиційний ісландський метод виробництва молочного продукту.
Skyr має кремову консистенцію, і виготовляється з частково знежиреного молока, але при іншій температурі, ніж йогурт.
Видалення лактози з кінцевого продукту дозволило йому зберегти більше природної солодкості, усуваючи потребу в додаванні цукру, ділиться Даніельссон.
На сайті компанії зазначено, що Skyr можна віднести до свіжих сирних продуктів.
Даніельссон запевняє, що його продукт значно смачніший від тих, що можна придбати на ринку. Таким його зробило поєднання традиційного підходу та інновацій.
Skyr виготовляється з різними смаками. Продукт зі смаком ванілі, чорниці або полуниці містить 21 грамів білка на порцію, а нещодавно випущений Skyr зі смаком кави, лайму та кокосу містить 18 грамів білка.