Україна вперше представила експозиції органічного та молочного секторів на найбільшій міжнародній виставці Anuga 2023
7–11 жовтня 2023 року у німецькому місті Кельн пройшла одна з найбільших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв Anuga 2023, яка зібрала 140 000 відвідувачів із 200 країн світу та понад 7900 експонентів зі 118 країн світу, пише Agri-gator
Україна була представлена на заході 6 стендами, два з яких — національні експозиції, організовані державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» в межах національного проєкту Дія.Бізнес під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України.
Вперше на події такого масштабу були представлені експозиції органічного та молочного секторів України. Учасниками національних стендів стали 12 компаній, які отримали можливість презентувати органічну та молочну продукцію з вищою доданою вартістю. Це стало можливим також завдяки підтримці міжнародних партнерів з розвитку.
Органічний експортний потенціал України на ANUGA 2023 було представлено на Національному павільйоні 6 експонентами: ТОВ «Катанзаро Євразія» (ТМ Alta Kraina), ПП «Галекс-Агро», ТОВ «Органік Мілк», ТОВ «УКРОЛІЯ», ТОВ «ХІМЕКС ЛТД» (ТМ ProOrganica), ТОВ «НАТСІ» (ТМ Slow Walnuts). Детальніше ознайомитися з продукцією компаній можна за посиланням.
Для 5 компаній-експонентів Національного павільйону України участь в ANUGA відбулась вперше (окрім «УКРОЛІЯ»), для компанії «НАТСІ» ж захід взагалі послугував першим досвідом щодо представлення продукції на міжнародній виставці.
Крім цього, органічна продукція українських експонентів була представлена на Organic Supermarket Anuga 2023 — спеціально розробленій зоні, яка імітує супермаркет, заповнений органічною продукцією експонентів стендів різних країн. Головна ідея такої експозиції — демонстрація різноманітності органічного асортименту та трендів органічного сектору через сучасну інноваційну концепцію органічного супермаркету.
Загалом Organic Supermarket Anuga 2023 послугував виставковою зоною для понад 1500 органічних продуктів роздрібної торгівлі. Серед українських товарів тут можна було знайти соняшникову олію, яблучний сік, фруктове пюре, заморожені та сублімовані ягоди, ягідні пасти, волоські горіхи, молоко, кисломолочні продукти, твердий сир, різноманітні крупи, пластівці, борошно та мед.
Молочний сектор України на ANUGA 2023 був представлений Національним стендом, учасниками якого стали 6 компаній: ТОВ «КЛУБ СИРУ», ТОВ «МК «Галичина», ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування», ТОВ «Люстдорф», ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (ТМ «Молокія»), ТОВ «Прайм Снек» (SNECO).
Для 5 компаній це був перший досвід участі на ANUGA (окрім ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування»), а для «Галичини» та «Тернопільського молокозаводу» захід став першим досвідом представлення продукції на міжнародній виставці загалом.
Окрім того у партнерстві з ІНФАГРО було організовано ряд В2В зустрічей та супутніх тематичних заходів для представників компаній на стенді. Детальніше про проміжні результати участі виробників-експортерів молочної продукції можна дізнатися у черговій публікації від ІНФАГРО за посиланням.
За 5 днів роботи на виставці українські виробники органічної та молочної продукції провели десятки B2В-зустрічей із потенційними покупцями, вивчали тенденції світових ринків, відвідували профільні заходи із ключовими стейкхолдерами харчової промисловості та інше.