Тиск у шинах обприскувача впливає на його ходові якості та витрати пального – AgroTimes

Перед початком роботи обприскувача необхідно належним чином його перевірити. Адже правильне налаштування агрегату забезпечує точне дотримання норм внесення ЗЗР незалежно від стану насосів, форсунок й інших елементів.

Про це розповідає журнал The Ukrainian Farmer.

«Перед запуском двигуна насамперед треба перевірити рівень усіх робочих рідин, потім – стан баку та розташованих там елементів. Варто відкрити його, щоб побачити, як останнього разу працювали очисні форсунки, чи не залишилося всередині хімікатів», – зазначають у статті.

Манометром треба визначити тиск у шинах обприскувача або ще й трактора. Залежно від тиску в шинах істотно змінюється не лише навантаження на ґрунт, а й ходові якості машини на слабких ґрунтах, і в певних умовах обприскувач може застрягти й не виїхати навіть на маленький пагорб. Відтак, завеликий тиск може збільшити витрата пального через додаткове буксування.

«Зменшення тиску до розрахункового рівня дасть можливість шинам працювати як амортизатор у разі наїзду на нерівності. Це особливо відчують оператори на обприскувачах без пневмопідвіски. Коливання штанги також буде меншим, якщо частину вертикальних переміщень обприскувача погасять шини», – зауважують в публікації.

Також слід змастити всі вузли, перевірити гідравлічні шланги, лінії розпилення та повітряні трубопроводи на спрацювання. Потрібно запустити обприскувач і довести робочий тиск рідини до 5 бар, щоб перевірити наявність негерметичності.

Нагадаємо, насос обприскувача варто обирати із запасом продуктивності в 10-20%. Раніше ми повідомляли про найоптимальнішу висоту штанги для якісного обприскування.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується