Перша в світі 16-тонна електрична вантажівка з біорозкладним кузовом готується до польових тестів

0

Volta Trucks, шведський стартап з виробництва та обслуговування електромобілів з повним електричним приводом розробив і сконструював Volta Zero, першу в світі 16-тонну електричну міську розподільну вантажівку з кузовом з льняного волокна і біорозкладної смоли, – передає Agri-gator

З запуском Volta Zero, першого спеціально побудованого повного електричного великого комерційного автомобіля, призначеного для доставки всередині міста, Volta Trucks прийняла цілісний і комплексний підхід до стійкості, виходячи далеко за рамки просто викидів вихлопної труби, – інформує прес-служба компанії.

«Сталий розвиток є самою серцевиною нашого бізнесу. Порятунок планети не може чекати, це має статися зараз, і Volta Trucks хоче очолити швидку зміну великих комерційних автомобілів, від застарілого дизельного палива до чистих і безпечних технологічних рішень », – зазначає Карл-Магнус Норден, засновник Volta Trucks.

Volta Zero стане першим дорожнім транспортним засобом, що використовує натуральний лляний матеріал і біорозкладні смоли, що отримуються зі стійких джерел, в конструкції зовнішніх панелей кузова і кабіни, а також багатьма внутрішніми обробками, виконаними з натурального матеріалу.
Подібна вантажівка спрямована на пом’якшення впливу логістики та вантажних перевезень на навколишнє середовище, яке формує комерційну життєдіяльність великих мегаполісів. Як говориться в повідомленні компанії, до 2025 року оператори Volta Trucks будуть видаляти близько 180000 тонн CO2 на рік, еквівалентну щорічному виділенню CO2 24000 будинків. А завдяки безшумній електричній роботі, Volta Zero також поліпшить шумове забруднення міста та забезпечить цілодобову роботу оператора.
Наразі, перший прототип Volta Zero з біорозкладними частинами кузова знаходиться на фінальній стадії доопрацювання.
Як розповідають у компанії, натуральний лляний композит має ряд переваг в порівнянні з вуглецевим волокном або іншими аналогічними легкими штучними матеріалами. На відміну від вуглецевого волокна, лляний композит є непровідним, зменшуючи будь-які проблеми короткого замикання в разі автомобільної аварії. Це також пропонує до трьох разів краще демпфірування вібрації. У разі ДТП композит з льону згинається, деформується і замикається, забезпечуючи гнучке руйнування без гострих країв, на відміну від вуглецевого волокна, яке руйнується. Крім цього, в кінці терміну служби композитні деталі з льону можна спалювати в стандартній системі управління відходами та використовувати для перетворення теплової енергії, на відміну від альтернативних композитних матеріалів, які зазвичай відправляються на звалище.
Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується