«На коні» в цьому році буде той, хто збере врожай» – виробник ягід

Дефіцит робочої сили в Європі і труднощі по частині доставки працівників на поля може зіграти на руку українським виробникам і експортерам. Вітчизняні агробізнесмени можуть отримати шанс реалізувати на зовнішній ринок ягідну продукцію за вищою ціною. Про це повідомив керівник компанії «Українська ягода» Тарас Баштанник, під час Міжнародної онлайн-конференції «Ягоди і covid19: вплив на ціни, виробництво і торгівлю». Захід був організований Продовольчою і сільськогосподарською організацією ООН (ФАО) і Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР) за підтримки Української плодоовочевої асоціації (УПОА), Федерації сільгоспвиробників Молдови FARM і агромедіа-агенції Sapienza, – повідомляє Agri-gator    

Незважаючи на негативні прогнози що стосуються введених в світі карантинних обмежень та їх впливу на плодово-ягідний бізнес, директор «Української ягоди» зазначив можливий оптимістичний сценарій для вітчизняних виробників ягід.

«На даний момент в Європі відзначається помітний дефіцит робочих рук. На відміну від України, там діють більш жорсткі правила по частині доставки людей на поле, на прибирання врожаю. Крім цього, в Європі строгий контроль за виконанням карантинних вимог, там дисципліна, і в цілому, менше людей готових вийти на поле, з різних причин.

В Україні, незважаючи на обмеження, примудряються вивозити працівників в поле, і в поточній ситуації,  це може зіграти на руку виробникам ягід, які зможуть постачати продукцію на зовнішні ринки за вищою ціною» – зазначає Тарас Баштанник.

В якості аналогії, директор «Української ягоди» наводить  приклад ситуацію з підвищенням цін на лимон. За словами Тараса Баштанника, висока вартість даної імпортної продукції склалася через те, що в Іспанії діють жорсткі обмеження у допуску людей на поле, на прибирання.
Читати також:  Зробити мільйон на лимоні: ціни на цитрусові продовжують зростати
Аналізуючи ситуацію на ринку, фахівець наголошує на можливості розвитку нетипової ситуації, при якій попит і споживання ягід буде падати, а ціна рости.
Варто зазначити, що говорячи про експорт ягід, виробник акцентував увагу зокрема, на лохині. На думку Тараса Баштанника, сегменту, наприклад, свіжої малини і полуниці в Україні практично немає. Основними країнами для збуту лохини, на думку директора «Української ягоди» сьогодні залишаються Європа, Британія, Голландія і Білорусь.

Будьте на крок попереду: ще більше актуальних новин аграрної галузі у нашому    Telegram

Agri-gator    

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra