«На коні» в цьому році буде той, хто збере врожай» – виробник ягід

0

Дефіцит робочої сили в Європі і труднощі по частині доставки працівників на поля може зіграти на руку українським виробникам і експортерам. Вітчизняні агробізнесмени можуть отримати шанс реалізувати на зовнішній ринок ягідну продукцію за вищою ціною. Про це повідомив керівник компанії «Українська ягода» Тарас Баштанник, під час Міжнародної онлайн-конференції «Ягоди і covid19: вплив на ціни, виробництво і торгівлю». Захід був організований Продовольчою і сільськогосподарською організацією ООН (ФАО) і Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР) за підтримки Української плодоовочевої асоціації (УПОА), Федерації сільгоспвиробників Молдови FARM і агромедіа-агенції Sapienza, – повідомляє Agri-gator    

Незважаючи на негативні прогнози що стосуються введених в світі карантинних обмежень та їх впливу на плодово-ягідний бізнес, директор «Української ягоди» зазначив можливий оптимістичний сценарій для вітчизняних виробників ягід.

«На даний момент в Європі відзначається помітний дефіцит робочих рук. На відміну від України, там діють більш жорсткі правила по частині доставки людей на поле, на прибирання врожаю. Крім цього, в Європі строгий контроль за виконанням карантинних вимог, там дисципліна, і в цілому, менше людей готових вийти на поле, з різних причин.

В Україні, незважаючи на обмеження, примудряються вивозити працівників в поле, і в поточній ситуації,  це може зіграти на руку виробникам ягід, які зможуть постачати продукцію на зовнішні ринки за вищою ціною» – зазначає Тарас Баштанник.

В якості аналогії, директор «Української ягоди» наводить  приклад ситуацію з підвищенням цін на лимон. За словами Тараса Баштанника, висока вартість даної імпортної продукції склалася через те, що в Іспанії діють жорсткі обмеження у допуску людей на поле, на прибирання.
Читати також:  Зробити мільйон на лимоні: ціни на цитрусові продовжують зростати
Аналізуючи ситуацію на ринку, фахівець наголошує на можливості розвитку нетипової ситуації, при якій попит і споживання ягід буде падати, а ціна рости.
Варто зазначити, що говорячи про експорт ягід, виробник акцентував увагу зокрема, на лохині. На думку Тараса Баштанника, сегменту, наприклад, свіжої малини і полуниці в Україні практично немає. Основними країнами для збуту лохини, на думку директора «Української ягоди» сьогодні залишаються Європа, Британія, Голландія і Білорусь.

Будьте на крок попереду: ще більше актуальних новин аграрної галузі у нашому    Telegram

Agri-gator    

Відповісти

Ваш email не публікується