Попит на молочну продукцію стабілізувався і вийшов на рівень докарантинного

Попит на продукцію групи компаній (ГК) «Молочний альянс» стабілізувався і вийшов на рівень докарантинного в порівнянні зі значним стрибком на минулому тижні, повідомив голова наглядової ради ГК Сергій Вовченко. Пише agronews.ua з посиланням на Інтерфакс-Україна.

 «Ми відвантажуємо щодня з Яготинського маслозаводу
приблизно 250 тонн різної молочної продукції», —
сказав Сергій Вовченко, голова наглядової ради ГК.

Вовченко уточнив, що минулого тижня
протягом трьох днів спостерігалося значне зростання попиту на молочну продукцію, тоді група відвантажувала з Яготинського маслозаводу на 80 тонн більше продукції,
ніж до карантину.

«Зараз сировина в надлишку.
Наприклад, ми планували, що в березні у нас буде один обсяг надходження сировини, а за фактом щодня ми одержували на 82−85 тонн молока більше. Правда, ціна на неї
залишається занадто високою. І знизити її, на жаль,
нам поки не вдалося», — зауважив глава наглядової ради «Молочного альянсу».

За його словами, ціна на цільномолочну продукцію —
як на сири, так і на масло — не виросла.

«І ми не плануємо її піднімати! Якщо представники торгових мереж говорять, що вони піднімають ціну через те, що постачальники її
підвищують, то це неправда», — заявив Вовченко.

Джерело https://agronews.ua

Відповісти

Ваш email не публікується