Голландський експерт Піт Шотел: «Поважати та враховувати особливості менталітету при установці бизнес – зв’язку з байєрами»

Коли мова заходить за ведення бізнесу та установку контактів з байєрами, дуже важливо враховувати, із якою саме країною ви будете співпрацювати. В рамках проекту «Eastern Partnership: Ready to Trade – an EU4Business Initiative», що впроваджується Міжнародним торговим центром (ITC) за фінансуванням Європейського Союзу, в конференц-залі Raziotel відбувся тренінг для українских виробників «Брендінг, пакування та маркування при експорті свіжих ягід».

Експерт з імпорту/експорту Піт Шотел зробив особливий наголос саме на особливостях менталітету байєерів, відмітивши, що знання цих нюансів дозволить обрати найбільш ефективну тактику ведення переговорів. За думкою Шотела, в таких країнах як Германія, Франція та Бельгія найбільш суворі процедурні вимоги при укладанні договорів. Відносини між діловими партнерами можуть бути максимально формальними, навіть якщо співпраця триває декілька років. І навпаки, в таких країнах як Італія, Польща, чи Болгарія співпраця може будуватися зіходячи із того, наскільки доброю є комунікація між партнерами.

Крім цього, експерт поділився своїми думками щодо тенденцій, які визначатимуть майбутнє європейського ринку. Шотел відмітив зростаючий попит на органічну продукцію, яка повинна бути обов’язково  сертифікованою («немає сертифікату GlobalGap-немає шансів вийти на ринок») , на упаковку Top Seal, а також на продукцію для дітей (це можуть бути фрукти та овочі в упаковці маленького обсягу).

Agri-Gator

 

Відповісти

Ваш email не публікується