Овочеве господарство не може працювати без чіткого плану реалізації, – експерт – AgroTimes

Господарство «Органік-Д» (Вінницька область) має сортувальну лінію, яка може відвантажувати не більше, ніж 35 тонн овочів борщового набору за одну добу, тому змушена вибудовувати чіткий план реалізації – з вересня по травень.

Про таку особливість овочевого бізнесу у своїй статті для журналу «Плантатор» пише Вадим Кричковський, директор господарства.

«І цей план має виконуватись і постійно контролюватись, – наголошує він. – Тому, якщо ви покладете урожай у сховище, будете чекати ціни у травні, а потім захочете продати 2 тис. тонн, – це буде неможливо, і краще забути про цю тактику взагалі».

За словами Кричковського, дуже часто виробники обирають наступну просту маркетингову стратегію: заклав продукт на зберігання – і очікує найвищу ціну. Але овочі – не зерно, їх не можна продати тисячі тонн за один день, наголошує експерт, тому в кожного овочевого підприємства має бути певний період і певний потенціал відвантаження.

«У такому випадку зменшуються проблеми у фасуванні і спрощується прийомка продукції вашими клієнтами, – пояснює аграрій. – Інакше, куди б ви не приїхали на рампу – у «Метро», «Сільпо» чи на консервний завод, ваші машини будуть вам повертати. А це логістичні витрати, які дуже сильно впливають на собівартість 1 кг вашої продукції».

 


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra