Бельгія: кампанія за споживання продукції місцевого виробництва – Infagro

Після недавньої кампанії, проведеної FPS Economy, «Керуйтеся здоровим глуздом, перевіряйте етикетку» та з огляду на майбутній Міжнародний день споживача, Бельгійська молочна федерація (BCZ) сфокусувала свої дії на обізнаності споживачів.

Тепер на упаковці молока є бельгійський прапор, що означає не лише «переробку здійснено в Бельгії», але й «вироблено зі 100% бельгійського молока». Як каже директор BCZ Лієн Каллеварт, таким чином федерація хоче показати споживачам шлях до справді місцевих основних продуктів: локально вироблених із місцевої сировини. Це також заклик до свідомого вибору продукції  місцевого молочного сектору. Оскільки бельгійські молочники та переробники молока працюють разом, щоб забезпечити найвищу якість, це має бути очевидним!

– Європейські норми визначають походження харчового продукту, а отже, умови, за яких на етикетці можна розміщувати такий прапор. Згідно з легальним визначенням, під походженням мається на увазі «місце останньої, значної, економічно обґрунтованої переробки продукту» або, іншими словами, місце переробки. Тому бельгійський прапор означає, що вироблення продукту, переробка, відбулася в Бельгії. Відповідно до європейського законодавства, можна використовувати сировину з джерела, відмінного від того, до якого відноситься прапор, але в такому випадку має бути зазначено фактичне походження сировини або принаймні інформація про те, що воно інше. Крім того, законодавство про захист прав споживачів передбачає, що введення споживача в оману неприпустимо ні за яких обставин! – наголосив Каллеварт.

«Для BCZ (Бельгійської федерації молочної промисловості) це очевидно: коли мова йде про натуральний базовий продукт, такий як молоко, важлива не лише стадія переробки, але й походження сирого молока. Тому використання небельгійського молока в упаковці з бельгійським прапором введе споживача в оману. Для BCZ бельгійський прапор на упаковці молока означає не лише «переробку здійснено в Бельгії», а й також «вироблено зі 100% бельгійського молока». Таким чином, ми пропонуємо споживачам справді місцеві базові продукти: локально вироблені з місцевої сировини», — сказав директор BCZ Лієн Каллеварт.

Цією позицією BCZ підтримує діяльність FPS Economy, VLAM (Фламандський центр маркетингу сільського господарства та рибальства) та APAQ-W (Валлонське агентство сприяння якісному сільському господарству) і закликає споживачів вибирати продукти, вироблені місцевим молочним сектором.

Компанія FPS Economy нещодавно запустила кампанію «Керуйтеся здоровим глуздом, перевіряйте етикетку», щоб поінформувати споживачів про важливість уваги не лише до якості харчових продуктів, а й до їх походження. Це підкреслює важливість місцевих виробників, які гарантують якість, а також незалежність країни щодо постачання продуктів харчування.

ІНФАГРО за матеріалом forummleczarskie.pl


Джерело http://infagro.com.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra