Big Wines: тандем творчості та виноробства – «Винний» триптих – Techdrinks.info
Нещодавно у Римі, на вернісажі Івана Марчука, відбулася презентація “винного триптиха Марчука” – подія, з якої почалася виноробна історія компанії BIG WINES та серії BIG ART. Цей задум народився з такої ідеї як: поєднати українське мистецтво та українське вино, щоб розповісти світові про їхню силу та велич.
На відкритті виставки також був присутній партнер заходу, доктор Рікардо Ф.Нуньєс, власник міжнародної групи компаній «Vinos de La Luz», який особисто презентував нову лімітовану партію вина «BIG WINES BIG ART. Ivan Marchuk».
Компанії доктора Рікардо з виробництва вина, виготовлених в
Україні, використовують на етикетках своїх вин картини Івана Марчука, і вже
отримали різноманітні нагороди на багатьох міжнародних конкурсах, зокрема в
жовтні 2023 року – велику золоту медаль на одному з найпрестижніших конкурсів
«CERVIM», який проводиться в Італії для видатних вин.
Куратор виставки Джузеппе д’Ескобар у своєму виступі,
зокрема, зазначив, що творчість видатного майстра Івана Марчука є водночас
сучасною і безкінечною, яка бере свої початки в іконографії та вказує на
зв’язок з Божественним.
Критик висловив своє велике захоплення маестро та сказав, що він вдячний долі за можливість бути особисто знайомим з паном Іваном – великою людиною і великим митцем, ім’я якого стоїть в одному ряді з іменами таких видатних постатей, як Сальвадор Далі і Пабло Пікассо.
Як розповідають винороби, кожна пляшка BIG ART – це діалог
між мистецтвом і вином, між вічним і чуттєвим. Це можливість відчути культуру
на смак, зануритися в атмосферу натхнення та пристрасті.
«З цього задуму почалася виноробна історія компанії BIG WINES і серії BIG ART. Ідея поєднати велике українське мистецтво з великим українським вином, щоб донести до цілого світу існування одного та іншого народилася після повномасштабного вторгнення, адже вина 2020 і 2021 років урожаю мали бути просто якісними винами з місцевого сорту. Але війна все змінила і бажання створити щось більше, ніж комерційно привабливе вино, віднайти місію і втілити її в життя з’явилися в перші дні війни», – зазначає амбасадорка компанії Vinos de La Luz та CEO Big Wines, української філії Vinos de La Luz, заступниця голови ГС «УКРСАДВИНПРОМ» з міжнародних відносин Наталія Бурлаченко.
За три роки після початку війни було проведено десятки
міжнародних презентацій.
«Ми знайомили і продовжуємо знайомити закордонних та, власне, українських споживачів з творчістю видатного художника та високою якістю українського вина, змушуємо поціновувачів, професіоналів, колекціонерів дізнаватися більше про обидві сфери як виноробну, так і мистецьку! В багатьох посольствах світу дипломати для презентації України обирають “вино Марчука”. Цього разу ще одна дипломатична місія приєдналася до цього вибору – Посольство України при Святому Престолі (Ватикан) та при Суверенному Мальтійському Ордені», – додає Наталія Бурлаченко.