Сенсорний аналіз – ефективний інструмент якісного розвитку харчової індустрії – Techdrinks.info
30-31 січня у Києві під егідою Favorite Food&Drinks та компанії DNI PRO відбулися груповий та корпоративний, 3-4 лютого у Жашкові, дводенні практикуми-інтенсиви із сенсорного аналізу як інструменту контролю та удосконалення якості харчової продукції для українських фахівців харчової індустрії. Учасники практикуму разом із провідними експертами занурилися у світ сенсорного аналізу, освоїли практичні методи оцінювання, управління якістю харчових продуктів.
Як розповідають організатори, програма охопила тестування,
тренінги, практичне використання сенсорного інструментарію та маркетингові
аспекти виводу на ринок та просування харчових продуктів. Учасники не лише розвинули
дегустаційні здібності, а й дізналися, як результати сенсорного аналізу можуть
підвищити конкурентоспроможність продукції на ринку.
«Тренери розробили дійсно унікальну програму, яка включає теми направлені на підвищення кваліфікації всіх учасників команди, які задіяні у створенні, виводі, розвитку харчової продукції на ринок, а саме: технологів, інженерів з якості, R&D, маркетологів», – говорить тренерка-організаторка практикуму Олена Сініціна. Всім учасникам надано робочі матеріали для подальшого використання у професійній діяльності.
Участь у практикумах-інтенсивах взяли компанії з Києва,
Дніпра, Жашкова, Харкова та Рівного – виробники та спеціалісти з справжні
адвокати якості та смаку, що прагнуть вивести свої продукти на новий рівень.
Тренери практикуму – визнані експерти у сфері харчової науки
та маркетингу: Оксана Ткаченко – докторка технічних наук, завідувачка кафедри
технології вина та сенсорного аналізу ОНТУ, експертка проекту FAO, Наталія
Каменєва – докторка сільськогосподарських наук, професорка ОНТУ, експертка у
сфері виноградарства та сенсорного аналізу, Олена Сініціна – кандидатка
економічних наук, експертка в food-ритейлі, маркетингу та просуванні харчових
продуктів, засновниця Favorite Food&Drinks.
За словами організаторів, сенсорний аналіз – це не просто наука, а потужний інструмент, що допомагає створювати та просувати харчові продукти, які максимально відповідають очікуванням споживачів. Вдосконалення зовнішнього вигляду, смаку, текстури, аромату – усе це формує довіру до брендів і зміцнює позиції української харчової індустрії на світових ринках.