Ставки фрахту на перевезення зерна з України переважно стабільні — AgroPortal.ua

Значних змін на початку лютого на чорноморському ринку перевезень не спостерігалося. Нові замовлення на трнаспортування зернових вантажів залишалися обмеженими, тоді як вибір тоннажу був широким у всіх сегментах.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

Він зазначив, що цього тижня ставки на хендісайзи та коастери майже не змінилися порівняно з раніше досягнутими показниками, оскільки судновласники рішуче чинять опір подальшому зниженню ставок, з огляду на вже вкрай низькі показники добового заробітку (TCE).

Сегмент панамакс залишається під сильним тиском «ведмежих» настроїв через відсутність твердих запитів на перевезення вантажів з України. За даними Atria Brokers, поточні ставки фрахту на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюються у 31-32 $/т.

Ставки на хендісайзи для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії залишилися стабільним на рівні 15-16 $/т.

У сегменті коастерів ставки фрахту залишалися переважно стабільними на всіх напрямках із незначними коливаннями. Вартість перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії зросла на 1 $/т порівняно з минулим тижнем — до 26-28 $/т.

Баржовий ринок продовжує страждати від гострого дефіциту вантажів з українських дунайських портів. Спотові перевезення 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци оцінюються у 8-9 €/т.


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra