Виробник яєць розповів про споживацькі тренди в Україні – AgroTimes

Останнім часом споживацькі тренди в Україні швидко змінюються, і виробники яєць активно адаптуються до них.

Директорка з маркетингу ТОВ «Овостар» і ТОВ «Ясенсвіт» Марина Борисова в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла про актуальні запити споживачів.

‒ Готове харчування, або так званий сегмент готових рішень. Війна та перебої в роботі енергетики підвищили попит на готову їжу. Додатково це також пов’язано з певною виснаженістю населення і небажанням проводити час за приготуванням їжі. Тому все більше українців із радістю купують уже готові страви чи напівфабрикати.

«Ми теж маємо готові рішення: яєчні суміші у вигляді пастеризованих рідких яєць; цілі чи рублені варені яйця; різновагові яйця в одному пакованні», ‒ зауважила Марина Борисова.

‒ Зростання інтересу до здорового харчування. Яйця стають важливою складовою раціону завдяки їхній поживній цінності, високому вмісту білка й вітамінів.

«Ми підтримуємо цей тренд, пропонуючи продукцію з гарантією якості та без антибіотиків», ‒ додала вона.

‒ Екологічність. Українські споживачі почали уважніше ставитися до екологічного впливу виробництва.

«Наші підприємства впроваджують сталі практики, як-от перероблення відходів, енергоефективні технології, екологічна упакова», ‒ підкреслила Марина Борисова.

‒ Зростання популярності преміальних продуктів ‒ неочевидний, але все ж таки тренд. Є певний запит на продукцію преміумсегмента, наприклад яйця від курей вільного вигулу.

«На жаль, поки що маємо обмежену кількість цього продукту», ‒ зазначила Марина Борисова.

Як повідомлялося, в грудні яйця подешевшали на 1,2%.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra