Українці стали менше витрачати на купівлю алкоголю, ніж на овочі і фрукти – AgroTimes

За кількістю витрачених грошей алкогольна продукція вперше за 3 роки втратила лідерство, відійшовши на другу позицію. А на перше місце (з часткою витрат більше 9%) вирвалися овочі та фрукти. Тобто, люди стали менше витрачати на покупку алкоголю, ніж на овочі і фрукти. Це непогана тенденція, хоча вона, можливо, була викликана значним подорожчанням овочів та фруктів.

Про це йдеться у дослідженні RAU і Num8erz.

В топ-5 категорій товарів, на які українці витрачають найбільшу частку коштів, також входять кондитерські вироби, бакалія та свіже м’ясо. На ці п’ять категорій покупок припадає більше 40% всіх витрат.

У 2024 році в українському продуктовому ритейлі спостерігалося зростання продажів на 2% як в штуках так і в гривнях. Тут варто зауважити, що мова йде не про зростання ринку в цілому, а лише про зміни споживання у магазинах, які досліджувалися як у 2023-му так і в 2024 році. Цей приріст пояснюється поверненням в Україну частини громадян, що раніше евакуювалися за кордон.

При цьому фахівці помітили суттєве скорочення кількості візитів в магазини – на 7,6% за 10 місяців поточного року порівняно із аналогічним періодом 2023-го. Виходить, що за один раз люди купували більше, але ходили в магазини рідше.

 


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra