Європейцям пропагуватимуть місцеві ягоди – AgroTimes

Представники промисловості із Західної Європи виділять €1,2 млн на трирічну маркетингову кампанію з просування ягід серед молоді. Значна частина коштів надходить із фондів Європейського Союзу.

Про це повідомляє Fruitnet.

Ініціативу очолює нідерландська організація GroentenFruit Huis. Кампанія стартує в січні 2025 року і триватиме до 2027 року. Його головна мета – підвищити обізнаність людей віком приблизно 18-40 років з Нідерландів, Бельгії та Німеччини про фрукти, вироблені в ЄС: лохину, полуницю, малину та ожину. Статистичні дослідження показують, що ця вікова група споживає їх менше, ніж у середньому.

Заходи будуть спрямовані на популяризацію найкращих властивостей ягід: харчової цінності, свіжості та зручності споживання. Очікується, що ця дія підвищить цінність ягід, вироблених в ЄС, і стимулюватиме їх споживання на цільових ринках.

Проєкт є результатом співпраці кількох організацій та постачальників із країн Бенілюксу, зокрема: ZLTO, Glastuinbouw Nederland, NFO, Berry Briljant та Simply the Bes, abbGrowers, Berries Pride, Berry Brothers, BerryWorld, Fossa Eugenia, FruitMasters, Genson Group , Kompany, Royal Berry, The Greenery, Coöperatie Hoogstraten, Veiling Zaltbommel і Strefa.

Річний бюджет кампанії становить €400 тис., з них €120 тис пожертвують представники індустрії, а решта надходить із фондів ЄС.

 


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra