Українському часнику не вистачає регулярності постачання, – експерт – AgroTimes
Український ринок часнику на сьогодні складається таким чином, що виробництво тут не встигає за попитом.
Про це у своєму матеріалі в журналі «Садівництво по-українськи» написав Сергій Паращенко, засновник компанії «Чистий продукт» (Дніпропетровська область).
«Але й сам ринок хаотичний: більш-менш крупних промислових виробників, яких я знаю, набереться на 100 га, решта – дрібні фермери та домогосподарства, – розповів він. – Такий ринок зручний для «перекупів» – вони консолідують безліч малих обсягів і виходять на звичайні ринки, а інколи і на супермаркети».
У цих умовах «Чистий продукт» вибудовує націленим і на експорт, і на внутрішній ринок. Сьогодні великі мережі супермаркетів змушені постійно «зістрибувати» на китайський часник, зазначає Паращенко, бо немає стабільних поставок українського.
«В цьому році нами вже реалізовано деякі напрацювання по пакуванню часнику та продажу його через мережу рітейл», – додав аграрій.