Кліматично розумні продукти: які нові інгредієнти додають виробники в їжу — AgroPortal.ua
Гречка в морозиві та кіноа в молоці. Звучить дивно, але дедалі більше компаній включають «кліматично розумні» культури у свої продукти, щоб покращити їхню поживність та екологічність.
Такі зернові, як кіноа, полба та гречка, мають високий вміст клітковини, білків та жирних кислот Омега-3. Вони також є «улюбленцями» відновлюваного сільського господарства, оскільки ростуть у суворих умовах з мінімальними витратами води та добрив.
Зараз ці культури все частіше включають до складу продуктів, щоб покращити їхній поживний профіль. Згідно з даними SPINS, ринок екологічно чистих зернових становить $41 млн. За словами старшого аналітика SPINS Зої Колон, цей сектор має перспективу зростання, оскільки відповідає запиту споживачів на більш корисні та стійкі продукти харчування.
- Ізраїльський стартап у сфері харчових технологій Nuike Foods створив немолочний молочний продукт з кіноа, сподіваючись привабити споживачів високим вмістом білка та екологічно чистим складом інгредієнтів.
- Виробник морозива Van Leeuwen включив у свою продукцію екологічно чисті зернові культури. У морозиві Cookie Crumble Strawberry Jam використовується гречане борошно для крихти печива. Це додає морозиву екологічності та поживності.
- Компанії Seven Sundays та Purely Elizabeth додають до пластівців та мюслів кіноа, гречку та пшоно, щоб також покращити поживний профіль.
Дедалі більша популярність середземноморської дієти частково спричинила появу полби на ринку. Її використовують як допоміжний інгредієнт у хлібопекарських сумішах, крекерах, хрустких хлібцях і макаронах.
Гречку все частіше додають у різні продукти, а незабаром її можна буде побачити у напоях, зокрема комбучі.
Використовуючи сталі інгредієнти, компанії роблять відповідне маркування — позначають продукт як «кліматично розумний». Це дійсно виділяє такий товар на полиці з-поміж інших.
AgroPortal.ua за матеріалами Fooddive.com