Виробництво молочної продукції в Азії зростає, великі компанії будують нові заводи – Infagro
Виробництво молочної продукції в Азії зростає, великі компанії будують нові заводи.
В Індонезії дочірня компанія FrieslandCampina «Frisian Flag Indonesia» щойно відкрила новий переробний завод у Сікаранзі, Західна Ява. Завод, будівництво якого коштувало 257 мільйонів євро, займає понад 25 гектарів. Він допоможе компанії задовольнити зростаючий внутрішній попит на молочну продукцію.
Щоденно перероблятиметься близько 400 тис. кг молока, а щорічно вироблятиметься 700 млн кг молока та іншої молочної продукції. «Зелені» особливості нового заводу включають котли на біомасі, переробку стічних вод і сонячні панелі.
Тим часом в Індії Sid’s Farm залучила 10 мільйонів доларів США інвестицій для будівництва переробних заводів для задоволення зростаючого попиту в Хайдарабаді та Бенгалорі. Засновник компанії доктор Кішор Індукур, говорить: «Ми твердо віримо, що можемо обслуговувати понад 100 000 сімей щодня лише на цих двох ринках».
Наголос на ринку США
Водночас найбільша та найшвидше зростаюча молочна компанія в Азії, китайська Yili Group, розширює свою торгівлю в США, нещодавно відкривши свій перший магазин у Лос-Анджелесі, Каліфорнія. Це сталося після схвалення різних продуктів Yili Управлінням з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США, включаючи рідкі продукти Ambpomial і Youngfun. До цього дитяча суміш Yili Kabrita з козячого молока та масло Westgold вже продавалися на ринку США.
Зосередженість Yili на ринку США включає всі 4 її основні бізнес-напрямки: рідке молоко, сухе молоко, морозиво та масло.
Yili в Австралії
У середині червня на 7-му круглому столі китайських та австралійських бізнес-лідерів, що відбувся в Австралії, виконавчий президент Yili Group Лю Чуньсі підкреслив важливість поглиблення співпраці з австралійськими партнерами в закупівлі сировини, молочному скотарстві, дослідженнях і розробках молочних технологій, а також випуску продуктів для здорового харчування.
Це відбувається в той час, коли внутрішнє виробництво молока в Австралії значно скорочується. Виробництво молока впало до найнижчого рівня за 30 років – зараз воно приблизно на 3 мільярди літрів менше, ніж у пік виробництва в 11,2 мільярда літрів на початку 2000-х років. Молочні фермери борються з високими витратами та нижчими вихідними цінами, що для багатьох означає неможливість залишатися в бізнесі та стримує наступне покоління.
Проте попит на молочні продукти в Австралії високий. За даними Dairy Australia, за останні 22 роки імпорт молочних продуктів, таких як масло та сир, майже потроївся до 27% і продовжує зростати.
Збагачені продукти
Yili нещодавно оголосила про співпрацю з Xampla щодо використання мікроскопічних природних полімерних капсул Xampla для збагачення широкого спектру своїх продуктів вітамінами та іншими поживними речовинами.
Згідно з Xampla, ці капсули «захищають інгредієнти в напоях, від виробництва до травлення, не змінюючи смак або текстуру продукту. Технологія захищає від ризику деградації від ультрафіолетового випромінювання, рН або теплового шоку».
ІНФАГРО за матеріалом dairyglobal.net