З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави – NEWFOOD

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé та система приготування кави Vertuo. 

Система Vertuo дозволяє споживачам готувати 35 різних видів кави, включаючи так звані короткі, довгі, холодні, гурманські варіанти та навіть каву з додаванням вітаміну B12, женьшеню чи додаткового кофеїну.

Згідно зі звітом за першу половину 2024 року, загальний обсяг продажів групи Nestlé зріс на 2,1%. Найбільший внесок у це зростання зробив сегмент кави. 

Один лише бренд Nespresso зріс на 1,8%, принісши компанії $3,5 млрд виручки

Nescafé також відзначився запуском концентрату еспресо, що дозволяє приготувати преміальну каву в домашніх умовах, додаючи концентрат до молока або води. 

Ще однією важливою інновацією став вихід на широкий європейський ринок компостованих капсул для кави, які вперше були запущені у Швейцарії.

Значний акцент Nestlé також робить на холодних напоях.

Наприклад, бренд запустив свій перший розчинний кавовий продукт, створений для приготування холодної кави.

Nescafé Ice Roast Coffee, який дебютував у 2023 році, орієнтований на молоде покоління Z, яке віддає перевагу холодним напоям.


Джерело https://newfood.media

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra