Україна збільшує експорт продукції з доданою вартістю – Пропозиція

[ad_1]

За перші три місяці 2024 року, як свідчать дані Державної митної служби, Україна експортувала агропродовольчої продукції на суму близько $6,5 млрд, що на 4 % менше, ніж у першому кварталі минулого року.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Українську асоціацію аграрного експорту.

Доходи від реалізації м’яса і субпродуктів на зовнішніх ринках становили $243 млн (+ 20 %). Визначальним продуктом тут залишається м’ясо птиці, якого експортовано більше в натуральному і вартісному виразі – 112 тис. т на суму $222 млн. Окремо звертають на себе увагу доходи від експорту готових та консервованих м’ясних продуктів – приблизно $13 млн, тобто вищі у 2,5 рази.

Сумарний експорт молокопродуктів скоротився фактично до $43 млн (- 16 %), а основними товарами даної групи цьогоріч виступають сухе та згущене молоко ($16 млн), сири ($11 млн), масло і молочні пасти ($6 млн), незгущене молоко та вершки ($5 млн). Продовжує демонструвати позитивну динаміку морозиво українського виробництва, валютна виручка від якого зросла на чверть і сягнула $7 млн.

В поточному році експортовано також понад 15 тис. т яєць на суму приблизно $17 млн. В результаті, поряд з кількісним збільшенням відбулось зниження вартості продажів, тому що ціни експорту для України продовжують падати – 1078 дол/т або 28028 дол/контейнер 26 т.

Покращилась ситуація з продажами за кордон українського меду – майже 23 тис. т (+ 93 %) на суму $44 млн (+ 39 %). При цьому експортна ціна солодкого продукту характеризується спадною динамікою, зараз вона знизилась до 1909 дол/т.

Виручка від експорту плодів, ягід і горіхів збільшилась на 47 % – до $87 млн. На початку 2024 року найбільші доходи профільним експортерам приносять волоські горіхи ($38 млн), заморожені ягоди і фрукти ($29 млн), яблука та груші ($11 млн).

Українська Асоціація Аграрного Експорту відзначає, що абсолютна більшість товарних груп та окремих продуктів з доданою вартістю у січні-березні 2024 року мають зростаючі показники експорту. Збільшились  кількісні і вартісні обсяги продажів на зовнішніх ринках м’яса і субпродуктів, продукції садівництва, цукрових, шоколадних та хлібобулочних солодощів, різних продуктів плодоовочевої переробки, свіжої цибулі й часнику, макаронних виробів, морозива.

З іншого боку, зараз менший експорт молокопродуктів і пшеничного борошна, а ціни яєць і меду на зовнішніх ринках продовжують знижуватись.

Ринок Євросоюзу зберігає статус основного для збуту української агропродовольчої продукції. Однак з червня нинішнього року чергове продовження лібералізації зовнішньої торгівлі для наших експортерів супроводжуватиметься додатковими потенційними обмеженнями на поставки м’яса птиці, яєць, цукру, вівса, круп, кукурудзи й меду при їх перевищенні обсягів, які фіксувались у другому півріччі 2021 року та на протязі 2022-2023 років, тобто під час найбільшого зростання.

Враховуючи нові заходи впливу на українські продовольчі продукти з боку ЄС, УААЕ вважає за доцільне, з метою мінімізації очікуваних втрат профільних експортерів у короткостроковій перспективі, вже зараз проводити активну роботу з диверсифікації географії збуту, зокрема використовуючи ринки країн африканського континенту, Близького Сходу та Південно-Східної Азії.

[ad_2]


Джерело https://propozitsiya.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra