Дунай програє у вартості логістики глибоководним портам — AgroPortal.ua

Логістика агропродукції Дунаєм зіграла важливу роль для України в той час, коли глибоководні порти Одеси не працювали. Однак зараз привабливість альтернативного шляху знижується.

Про це розповів директор із взаємодії з органами влади ТОВ СП «НІБУЛОН» Михайло Різак під час візиту посла Франції з питань східного партнерства та Чорного моря Мікаеля Ру, говориться у повідомленні компанії у Facebook.

Він вважає, що, попри високий потенціал і практичність, на сьогодні експортний шлях Дунаєм не використовується на максимум, адже програє у вартості логістики до порту глибоководним портам Одеси на 6-8 $/т.

«Зараз Бессарабія є дорожчою щодо залізниці й доставки автотранспортом порівняно з глибоководними портами, оскільки це додаткові 250 км автошляхів і 200 км залізниці, що здорожчує логістику», — зазначив Михайло Різак.

Вихід він вбачає у вирівнюванні ситуації, зокрема, «Укрзалізниця» могла б забезпечити конкурентні умови доставки агропродукції до дунайських портів, надавши спеціальні тарифи на свої послуги.

«Якби Україна імплементувала досвід ЄС щодо компенсації/скасування акцизу на пальне для каботажних перевезень, ми б врятували дороги від вантажівок і сьогодні бачили б Південний Буг і Дніпро судноплавними», — впевнений директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу».

Михайло Різак також зазначив, що евакуація флоту компанії з миколаївського портового вузла має повернути ціну на фрахт на Дунаї на довоєнний рівень, що здешевить логістику на близько 10 $/т.


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra