Від блокади кордону втрачають бюджети двох країн і український споживач
Відповідно до офіційної статистики, на польській стороні у черзі перебуває 2100 вантажівок. Але при цьому прикордонна служба не надала інформацію, скільки знаходиться на переході «Ужгород – Вишнє-Німецьке» та інших, де теж накопичилася дуже велика кількість вантажівок, які поїхали в об’їзд. До того ж ці пункти мають значно меншу пропускну здатність.
Про це повідомив віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевізників Володимир Балін під час брифінгу «Блокування кордонів з Польщею: якою є ситуація сьогодні та які перспективи її розв’язання».
«Є черга, є проблема, і це відчувають усі — перевізники, експортери, імпортери. З нашого боку теж стоїть велика кількість машин, але більшість знімається і їдє на інші переходи, адже рух повільний, а якщо брати «Ягодин – Дорогуськ», то з боку України взагалі вже понад 10 днів черга не рухається», — зазначив Володимир Балін.
За його словами, від блокування кордону втрачають бюджети двох країн. Якщо говорити про постачання продуктів харчування, то логістика стала дорожчою, але на вартість товарів це вплине незначною мірою. Проте, на думку Володимира Баліна, через подорожчання логістики торговельні мережі, ймовірно, не впроваджуватимуть раніше заплановані знижки на товари.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua