Сектор інноваційної їжі переповнений поглинаннями: тільки за січень – чотири великі угоди – NEWFOOD
Зокрема, американський бренд безмолочних кавових вершків Nutpods був придбаний нещодавно створеним інвестиційним підрозділом CPG MPearlRock.
Компанія виробляє кавові вершки, вівсяне молоко та збиті холодні піки для напоїв і ще до поглинання демонструвала неабиякий успіх на ринку. Заснована у 2013 р., Nutpods протягом останніх чотирьох років нарощувала продажі на 30% щорічно. Рослинні кавові вершки Nutpods – найкращі на ринку, запевняє компанія.
До поглинання CPG MPearlRock стежила за успіхом Nutpods протягом кількох років
Також цього тижня австралійський лідер у сфері альтернативного м’яса v2food, який співпрацює у тому числі з Burger King, придбав бренди готової їжі Soulara та MACROS.
Заснована у 2019 році, v2food виготовляє аналоги м’яса – бургери, фарш, сосиски та шніцелі із сої. Тепер компанія диверсифікується на цільні продукти рослинного походження. Одна тільки Soulara поповнить асортимент v2food 40 готовими стравами.
До цього американська мережа Next Level Burger придбала Veggie Grill, а британська VFC трансформувалася в холдингову компанію під назвою Vegan Food Group, щоб теж активізуватися у сегменті M&A.
У грудні індійський бренд суперпродуктів Nourish You придбав альтернативну молочну компанію One Good в рамках однієї з найбільших угод M&A в країні.
У листопаді британський виробник крафтових веганських сирів Palace Culture був поглинений The Compleat Food Group, а канадська Protein Powered Farms придбала підприємство з екструзії рослинних білків Lovingly Made Ingredients.
У жовтні поглинань було ще більше. Придбання стосувалися переважно компаній, які виготовляють нетваринну молочну продукцію, а ще сосиски, яйця та м’ясо.