Kernel експортує соняшникову олію у 46 країн світу – AgroTimes
Kernel представив соняшникову олію під брендами KERNEL, Le Blanc, Premi та KERNEL PROFI на міжнародній виставці Anuga 2023.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Провідна світова подія харчової індустрії зібрала у Кельні 140 тис. учасників з 200 країн. Виставка спрямована на зміцнення сектору харчових продуктів і напоїв, сприяння інноваціям та стимулювання міжнародної торгівлі. Кращі світові виробники презентували свою продукцію. Проходили конгреси та конференції, ключовою темою яких був сталий розвиток в області харчування», – констатують у Kernel.
З початку повномасштабного вторгнення компанія підтримувала виробництво та відвантажила понад 55 млн л. фасованої олії до європейських держав. Сьогодні олія Kernel представлена у 46 країнах та відповідає глобальним стандартам, зокрема BRSGS (Глобальний стандарт безпечності харчових продуктів), IFS Food (Система забезпечення якості та безпечності харчових продуктів), ICS (Ініціатива відповідності та стійкості) та іншим».
«Плануємо розширювати присутність нашої олії як під власними торговими марками мереж, так і знайомити іноземців з продуктовими брендами Kernel. Після виставки беремо фокус на Нідерланди, Німеччину та Італію», – додають у Kernel.
Нагадаємо, Kernel на 15% збільшив переробку олійних.