Ставки фрахту з чорноморських портів знижуються, а з дунайських – зростають – Agravery

Постійні атаки росіянами дунайських портів та зниження рівня води в гирлі Дунаю через суху погоду призвели до зростання вартості логістики до портів Дунаю та ставок фрахту з них. Про це повідомляють на сайті Електронної зернової біржі України.

Під час п’ятничної атаки дронами в Ізмаїльському районі було пошкоджено зерносховище та спалено 9 вантажівок. Через постійні атаки та пошкодження автомобілів у портах чи на місцях стоянок водії відмовляються їхати до дунайських портів, тому вартість доставки туди зерна з центральної України виросла до 50-55 $/т.

За даними компанії Atria Brokers, через погану погоду, зниження рівня води в Дунаї та підрив на міні судна поряд з гирлом Бистра кількість суден, які очікують входу до дунайських портів, виросла з 50 до 130. З огляду на пропускну спроможність біля 5 суден/день час простою виріс до 15 днів. Це еквівалентно збиткам для трейдерів в сумі 13-15 $/т, через що вони змушені опускати закупівельні ціни.

«Ставки фрахту на перевезення зерна костерами з портів Дунаю виросли для більшості напрямків, окрім Італії та Іспанії, де вони знизилися. У першій половині тижня погодні умови ускладнили навігацію в гирлах Суліна та Бистре, що привело до накопичення суден, але у другій половині тижня ситуація покращилася, і черга почала скорочуватися», – повідомляє Atria Brokers.

Ставки фрахту на перевезення кукурудзи костерами 6 тис. т з портів Рені та Ізмаїл до Криту виросли на 5 $/т до 61-63 $/т, до східного узбережжя Греції — на 4 $/т до 57-59 $/т, до Мармари — на 4 $/т до 55 $/т, до східного Середземномор’я — на 2 $/т до 65-67 $/т.

Ставки на перевезення гранульованого та негранульованого шроту соняшника костерами з портів Дунаю залишилися без змін на рівні 60-65 $/т до Мармари, 82-83 $/т до східного узбережжя Італії, 90-95 $/т до Іспанії.

Ставки на перевезення кукурудзи панамаксами з портів Одеса, Південний та Чорноморськ до Китаю знизилися з 90-100 $/т до 70 $/т, до середземноморського узбережжя Іспанії — до 51-54 $/т, а на перевезення кукурудзи хендісайзами до східного Середземномор’я – до 60 $/т, до східного узбережжя Італії та Ізраїлю — до 60-62 $/т, до середземноморського узбережжя Іспанії — до 65-67 $/т.

Трейдери намагатимуться активніше відвантажувати зерно через чорноморські порти, оскільки вартість доставки до них нижча, ніж до дунайських, а ставки фрахту поступово знижуються.


Джерело https://agravery.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra