Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою – NEWFOOD
Продукт доступний у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і білий персик.
Сай Чалуваді, віцепрезидент відділу досліджень і розробок Liquid IV, що їх суміші містять утричі більше електролітів, ніж провідні спортивні напої.
Як альтернативний підсолоджувач виробник обрав алюлозу, оскільки цей інгредієнт природним чином зустрічається в таких рослинах як, наприклад, інжир.
До речі, алюлоза не викликає глікемічної відповіді порівняно з іншими підсолоджувачами, такими як сукралоза та аспартам, які містяться в деяких сумішах для гідратації.
Для стимулювання імунітету бренд Unilever додав до напою амінокислоти глутамін та аланін.
Також суміші для гідрації містять п’ять основних вітамінів – B3, B5, B6, B12 і вітамін C.
Щоб досягти бажаного смаку при заданій функціональності, технологи витратили 2 роки
«У цьому продукті багато науки, – говорить Чалуваді. – Ми проводимо клінічні та внутрішні дослідження, щоб справді відточити формулу, яка дійсно відповідає нашим обіцянкам фірмового смаку та функціональності».