Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн – NEWFOOD

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск для продажу морозива, то зараз їх налічується понад дві тисячі.

Ден Кілкойн, генеральний директор Mini Melts США, говорить, що шлях до широкої доступності бренду був непростим. 

Після експериментів із кількома різними кіосками в перші роки компанія почала співпрацювати зі стороннім постачальником машин протягом 2009-2019 рр. І тільки після десятиліття майстрування та адаптації, у 2019 р. вона повернулася до ідеї створити власний роботизований кіоск. 

Роботизований кіоск має висувні блоки для зберігання морозива, які можна легко замінити, а також підтримує оплату картою, Apple Pay та Google Wallet. Для транспортування морозива Mini Melts використовує 40-градусні тягачі.

Концепт незвичного морозива полягає у створенні мінікульок шляхом швидкого заморожування. Технологи говорять, що це забезпечує найліпший смак та м’яке танення, як тільки ложка з морозивом потрапить до рота. 

чим швидше продукт заморозиться, тим краще він буде смакувати

Рідкий азот дозволяє заморожувати продукт за секунди, ділиться Кілкойн.

До слова, незвичайне морозиво зараз доступне по всьому світу, зокрема у Європі, США, Азії та Сінгапурі. Провідною супердержавою виготовлення “бісеру” з морозива є Південна Корея. Ця країна є домом для найбільшого технологічного та дослідницького центру, де випробовуються та вдосконалюються нові методи виготовлення морозива в рідкому азоті та найсміливіші рецепти. 


Джерело https://newfood.media

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra