Кавуна, сливи, яблука та цибулі дедалі більше, ціни на лохину та фрукти падають – огляд торгових майданчиків за тиждень – EastFruit

Ключові моменти за минулий тиждень:

– Лідери продажів: ріпчаста цибуля та кавун

– Продовжує зростати пропозиція сливи та яблука

– В Україні дешевшають кавун, слива і яблуко, але дорожчають картопля та огірок

– Знову серед лідерів продажів виноград столовий

– Єгипет нарощує продажі батату

– Ціни на моркву в Узбекистані зростають другий тиждень поспіль

– Єгипетські експортери знову підвищили ціни на часник

Про ці та інші тенденції на плодоовочевих ринках регіону в тижневому огляді торгових майданчиків EastFruit.

Минулого тижня плодоовочеву продукцію в торговій групі EastFruit Trade Platform продавали учасники лише з 12 країн, при цьому кількість розміщених оголошень збереглася на рівні попереднього тижня. Знову з’явилися оголошення з Туркменістану, Азербайджану та Туреччини, якій навіть вдалося повернути своє місце в п’ятірці активних країн. Збільшилася товарна пропозиція з Узбекистану, в результаті він знову піднявся в нашому тижневому рейтингу. Водночас скоротили продажі учасники з України та Єгипту. У підсумку, п’ятірка країн за кількістю розміщених оголошень змінилася і виглядає наступним чином: Україна, Узбекистан, Єгипет, Іран і Туреччина.

Ріпчаста цибуля продовжує залишатися найбільш продаваним товаром на торговельному майданчику, а її пропозиція знову почала зростати. Минулого тижня оголошення про її продаж надходили від учасників із 5 країн, але найбільше пропозицій розмістили представники України. До речі, через припинення експорту в Україну ціни на цибулю в Молдові можуть знизитися. Порівняно з попереднім тижнем зросли продажі моркви. А ось кількість продавців картоплі та буряків продовжує зменшуватися. Також рідше, ніж тижнем раніше, учасники пропонували білокачанну капусту. Досить активно велася торгівля томатом і солодким перцем, водночас продажі огірка були незначними, у результаті він навіть не потрапив до тижневого топу. Уже четвертий тиждень серед лідерів продажів цукрова кукурудза. Єгипет продовжує нарощувати реалізацію батату та часнику.

Продажі кавуна в Україні вступили в активну фазу, і як наслідок його пропозиція в торговельній групі різко зросла. У результаті, саме кавун став найбільш продаваним товаром у фруктово-ягідному сегменті, потіснивши сливу, пропозиція якої продовжує зростати. На третій позиції розмістилося яблуко, яке минулого тижня пропонували учасники з України, Узбекистану та Туреччини. Водночас Польща утвердилася в ролі головного постачальника яблука в далеку Монголію. У топ продажів повернувся виноград, реалізацію якого наростили учасники з Узбекистану. Крім цього були пропозиції винограду з України та Туркменістану. З товарів, не відображених на графіку, можна також відзначити досить активні продажі персика, груші та манго.

А сам графік динаміки товарних пропозицій за топ-позиціями в кількісному вимірі наводимо нижче.

Оголошень про купівлю плодоовочевої продукції минулого тижня було небагато. А найбільший попит мав часник. Крім нього велися закупівлі картоплі, капусти та томатів. А у фруктово-ягідному сегменті, найчастіше, учасники закуповували ягоди та фрукти для переробки.

Уже традиційно згадаємо, що було в топі на майданчику рік тому? Найбільш продаваним товаром у групі, як і минулого тижня, була ріпчаста цибуля. У 4 рази зросла пропозиція томату. Слива тільки очолила продажі у фруктово-ягідному сегменті, а яблуко і нектарин тільки повернулися в топ продажів. Натомість Іран та Узбекистан уже активно торгували сухофруктами.

А тепер проаналізуємо, як за минулий тиждень у торговій групі змінилася цінова ситуація.

Ціни торгових груп EastFruit Trade Platform та УкрОпт – УКРАЇНА

Ціни на овочі в Україні минулого тижня змінилися різноспрямовано. Картопля подорожчала, а ціни на моркву і білокачанну капусту знизилися. На ринку тепличного томата знову намітилася тенденція зниження цін, при цьому огірки подорожчали. Дешевше, ніж попереднього тижня, продавалися кабачок і баклажан, але водночас різко зросли ціни на цвітну капусту і броколі. Пропозиція цукрової кукурудзи переважала попит, що призвело до чергового зниження цін на неї. У сегменті зелені подорожчала зелена цибуля, при цьому дешевше стали продаватися петрушка і салат.

У фруктово-ягідному сегменті, на тлі різкого зростання пропозиції, ціни на кавун впали вже нижче рівня минулого року. На ринку з’явилася місцева диня, що також призвело до зниження цін. Продовжує дешевшати раніше яблуко, якого стає все більше. Збереглася тенденція до зниження цін на лохину та чорниці. Вкотре продавці змушені були опускати ціни на сливу. А ось черешня і вишня, зважаючи на незначну пропозицію, продовжують дорожчати. Також дорожче учасники продавали червону смородину.

Ціни торгової групи EastFruit Trade Platform – УЗБЕКИСТАН

В Узбекистані другий тиждень поспіль дорожчає морква. Натомість знизилися ціни на томат. Також дешевше, ніж тижнем раніше, продавалися кавун і диня. Вкотре підвищилися ціни на сливу, а слідом за нею подорожчав і персик.

Ціни торгової групи EastFruit Trade Platform – ЄГИПЕТ

У Єгипті продовжує дорожчати часник. Попри зростання пропозиції, ціна на батат залишається стабільною. До речі, Єгипет продовжує витісняти США з ринку батату в ЄС.

І ще кілька цінових пропозицій від учасників з інших країн.

Молдова: слива (кат. Б) – 0,35€ EXW

Азербайджан: малина заморожена – 2,30€ EXW

Туреччина: перець Капія – 1,00€ FCA

Нідерланди: банан 7€ за коробку (19-20 кг нетто)

Активність учасників технологічної групи EastFruit Fruittechnology продовжує залишатися невисокою. Пропозиція добрив і засобів захисту рослин помітно скоротилася. Була пропозиція саджанців яблуні та касетної розсади суниці садової. Учасники з Казахстану пропонували насіння тепличних огірків. Технологічні матеріали були представлені крапельною стрічкою для систем зрошення, затінювальною, протиградовою, антимоскітною, шпалерною сітками, мульчувальною та армованою плівками, плівкою для теплиць, захистом від дощу тощо. Пропонували вентилятори для овочесховищ та обладнання для калібрування й пакування яблук.

Аналіз динаміки пропозиції овочів і фруктів на торговельних майданчиках за 31-й тиждень 2023 року читайте тут.

Про те, як ефективно просувати продукцію в групах Telegram можна почитати в цьому блозі або подивитися відео на нашому каналі в Youtube.


Джерело https://east-fruit.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra