Дві найбільш технологічні компанії світу інвестують в роботів, які ходитимуть за продуктами – NEWFOOD

Ця новина співпала з не менш цікавою подією: Tesla презентувала попередній огляд робота-гуманоїда Optimus.

Після презентації генеральний директор Tesla Ілон Маск сказав, що, на його думку, колись Optimus буде впливати на людство більше, ніж надзвичайно популярні електромобілі компанії.

Маск припускає, що Optimus з часом закриватиме майже невичерпну кількість робіт, зокрема, допомагатиме нам з повсякденною домашньою роботою.

«Повинно ввійти в повсякденність, щоб робот пішов за покупками в продуктовий магазин», – говорить Маск

Amazon теж серйозно налаштований стати провідним розробником платформ у сфері домашньої робототехніки. Очікується, що цей сегмент ринку має потенціал вирости до сотень мільйонів доларів.

Для Amazon доречним втіленням ідеї буде створення чогось на кшталт лабрадора-ретрівера для виконання щоденних завдань. Він міг би підтримуватися системою голосової взаємодії Alexa, яку компанія успішно використовує для покращення контекстуального розуміння покупців.

Перевагою обох компаній є те, що вони можуть розвивати та амортизувати свої інвестиції в роботизацію як на промисловому ринку, так і на споживчому.

І зараз, відпрацювавши власні ноу-хау в області інтелектуальної власності та автоматизації, Amazon та Tesla звертаються саме до споживчого ринку. 

Експерти вважають, що найбільша конкуренція між двома компаніями буде з Азії, де Samsung, LG, Sony і ряд китайських компаній також наполегливо працюють над створенням платформ роботів. Особливо цікаві – Sony та Samsung, які створюють технології на перетині робототехніки та кулінарії.


Джерело https://newfood.media

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra