Danone планує і далі підвищувати ціни – Infagro
Французька компанія Danone заявила, що продовжуватиме збільшувати ціни там, де важливо захистити свій бізнес, повідомив генеральний директор компанії.
Компанія оголосила, що її доходи за перше півріччя збільшилися від зростання цін на 6,8% і заявила, що попереду ще більше підвищення, оскільки компанія бореться з інфляцією вхідних витрат.
27 липня генеральний директор Антуан де Сент-Аффрік повідомив: «Визначення ціни ніколи не є простою дискусією. У деяких випадках були досить серйозні дискусії, але ми дотримуємося того, що повинні, і поки що все добре».
Де Сент-Аффрік сказав, що Danone використовує різний підхід в залежності від ринку. «На деяких ринках, таких як Північна Америка та ринках, що розвиваються, можна рухатися дуже швидко», — сказав він.
«У Європі, у деяких країнах, ми переживаємо другу чи третю хвилю підвищення цін, і ми продовжуватимемо підвищувати ціни там, де вважаємо важливим захистити наш бізнес, але не дати вибити себе з ринку».
Де Сент-Аффрік сказав, що реакція споживачів на ціноутворення є чимось на зразок «невідомої величини».
«Це досить неоднозначно. На таких ринках, як росія та Бразилія, очевидно, еластичність цін є величезною, але вона є обмеженою у США та Франції», – сказав він.
Чистий обсяг продажів Danone у першому півріччі склав 13,32 мільярда євро (13,48 мільярда доларів США), що на 7,4% більше, ніж у минулому році. Північна Америка продемонструвала найкращий показник, що зріс на 8,9% завдяки «високим результатам» у продажах кавових вершків, йогуртів і продукції на рослинній основі.
Операційний дохід компанії зріс на 62% до 1,38 мільярда євро, тоді як поточна операційна маржа становила 12,1% проти прогнозу в 11,9%.
Компанія оновила свої плани продажів на 2022 рік. Тепер очікується, що доходи зростуть на 5–6% порівняно з попереднім прогнозом у 3–5%. Danone зберігає свій прогноз щодо річної поточної операційної маржі на рівні 12%.
Де Сент-Аффрік, призначений минулого року із завданням покращити продуктивність Danone, описав досягнення як «сильний перший тайм, незважаючи на безпрецедентну зовнішню обстановку». Він додав: «Ми вважаємо, що ми ще багато можемо зробити, щоб привести Danone туди, куди ми хочемо, і досягти нашої мети».
ІНФАГРО за матеріалами just-food.com