Трактори STEYR тепер доступні з новою системою контролю тиску в шинах – AgroTimes

STEYR пропонує ефективну систему для кращого захисту ґрунту завдяки змінному тиску в шинах, що дозволяє значно скоротити витрату пального. Встановити центральну систему підкачування шин Terra Care (CTIS) можна одразу на заводі під час виготовлення трактора.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Нова система контролю тиску в шинах, що доступна для тракторів STEYR від Profi до Terrus CVT з діапазоном потужності 115-300 к. с., пропонує низку переваг. Усі технічні компоненти STEYR CTIS були оптимізовані для ідеальної сумісності із відповідною моделлю STEYR. Крім того, новий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс оператора, доступний для ISOBUS, був розроблений і налаштований спеціально для операторів STEYR спільно з виробником системи накачування шин. За бажанням замовника, монтажем займається давній австрійський партнер STEYR, який надає знання для виконання збирання відповідно до найвищих стандартів якості.

Один блок керування регулює тиск у шинах передньої та задньої осей трактора, а також у всіх шинах навісного обладнання. Це означає, що зменшена дія на ґрунт від регульованого тиску в шинах трактора не нівелюється через пошкодження шинами причіпної машини. Система також може бути встановлена ​​на будь-яку кількість причепів і причіпних машин.

Дослідження Університету прикладних наук Південної Вестфалії показали, що за річного споживання дизельного пального у розмірі €20 000 система контролю тиску в шинах може забезпечує економію до €2 000. Разом з тим ґрунт захищений від ущільнення.

У конструкції системи використовується ​​лише нержавіюча сталь, а єдиний повітряний шланг гарантує відсутність ризику утворення конденсату або пошкодження через мороз. Накачування та здування шин можливе на будь-якій швидкості, а систему можна відключити вручну. Для клієнтів, які потребують мінімального часу накачування, можна замовити додатковий повітряний компресор великої потужності з накопичувачем.

Лінії з нержавіючої сталі на осях ущільнені шайбами ​​з карбіду кремнію, що забезпечує максимальний термін служби шарнірних підшипників, що не зношуються і не вимагають обслуговування. Механічна компенсація ухилу входить до стандартної комплектації керування причепом, але на запит доступна автоматична система.

Нагадаємо, STEYR розробив нову гібридну трансмісію для трактора Konzept.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується