У Великобританії ритейл змінює підхід до маркування терміну придатності – Infagro
За оцінками, 42 000 тонн харчового йогурту вартістю 100 мільйонів фунтів стерлінгів щорічно викидають домогосподарства Великобританії, керуючись терміном придатності, надрукованим на упаковці.
У квітні 2022 року роздрібний продавець Co-op прийняв рішення замінити термін «вжити до» на усіх йогуртах власного бренду. Натомість «використати до» було замінені на «найкращий до».
«Йогурт можна безпечно споживати, якщо зберігати його в закритому вигляді в холодильнику після вказаної позначки дати, тому ми змінили термін «придатний до», щоб допомогти зменшити харчові відходи», — пояснив Нік Корнуелл, керівник відділу харчових продуктів Co-op.
«Кислотність йогурту діє як природний захист, і ми заохочуємо покупців самим оцінювати якість свого йогурту, якщо його термін придатності минув».
Роздрібний торговець Morrisons також вживає заходів для зменшення харчових відходів в категорії молочних продуктів. Після картоплі та хліба молоко є третім продуктом харчування та напоїв у Великобританії, де харчових відходів найбільше. За оцінками, близько 490 мільйонів пінт марно витрачається щороку (239 тис. тонн).
Morrisons вживає заходів, замінюючи термін “використати до” для 90% молока власної марки на термін “найкраще до” . У той же час роздрібний продавець заохочує покупців нюхати продукт, щоб визначити чи можна його вживати і цим допомогти зменшити харчові відходи.
Терміни «використати до» будуть скасовані для британського та шотландського молока власного бренду Morrisons.
«Марно втрачене молоко означає марну витрату зусиль наших фермерів і непотрібний викид вуглецю в атмосферу», — сказав Ян Гуд, старший закупівель молока в Morrisons.
«Доброякісне молоко, що зберігається, можна вживати ще протягом кількох днів після звичайних дат «вжити до» — і ми вважаємо, що його слід споживати, а не виливати в раковину. Тож сьогодні ми робимо сміливий крок і просимо клієнтів самим вирішувати, чи придатне молоко до вживання.
«Покоління до нас завжди визначали придатність молочних продуктів до споживання нюхаючи їх, і я вірю, що ми теж можемо».
ІНФАГРО за матеріалом dairyreporter.com