В українському представництві «PÖTTINGER» розповіли, як війна позначилась на їх діяльності – Agravery
Зупинка договорів, проблеми з логістикою та ручний режим. Про проблеми, які з’явились після 24 лютого розповів директор українського представництва «PÖTTINGER» Вадим Андрущак в інтерв’ю пресслужбі Українського клубу аграрного бізнесу. В описі до матеріалу значиться, що компанія стала новим членом УКАБу.
«Наше становище не унікальне на ринку: зупинка оплати поточних договорів, складнощі із постачанням. Більшість системних процесів, які були до війни “на автоматі”, тепер вирішуємо в ручному режимі. Вдячні колективу УКАБ за внесення запасних частин і техніки до списку критичного імпорту. Це дозволило нашій компанії виконати свої зобов’язання перед аграріями, і техніка пройшла посівний сезон, не стояла», – розповів Вадим Андрущак.
За його словами повномастабна війна вплинула на купівельну спроможність клієнтів, проте ніхто не скасовував попередньо замовлену техніку та не хоче замінити її на дешевшу. Також в компанії розповіли, як допомагають країні під час війни.
«Не знаю нікого в моєму колі, хто б залишився осторонь. Наша компанія долучилась до трьох напрямків: насамперед, це сплати наперед податків до держбюджету, сплати на спецрахунок НБУ по збору коштів, і платежі на рахунок гуманітарних організацій. Долучились до ініціативи УКАБу зі збору коштів на продукти харчування. Звичайно, усі зобов’язання перед військоматом виконали. Дуже переживаємо за наших колег і чекаємо на їх повернення живими-здоровими», – зазначив директор українського представництва «PÖTTINGER» Вадим Андрущак
Компанія також зосередиться на стратегії «маленьких кроків» для повернення продажів до воєнний рівень.