Сьогоднішня ціна на зерно покриває собівартість врожаю минулого сезону — думка – КУРКУЛЬ

Через зростання вартості логістики зерна трейдери не можуть фермеру запропонувати гарну ціну. Про це розповів генеральний директор «UGTC TRADE» Ігор Вовченко у матеріалі «Нам вдалось експортувати зерно під час війни — досвід українських агрокомпаній» на Kurkul.com.

«Якщо переходити до цифр, то у порівнянні з довоєнним часом вартість ж/д логістики з Центру України зросла у понад 2 рази: у мирний час — ціна варіювалась в діапазоні $30-40/т,  то зараз — $80/т. Щодо перевалки, то у мирний час для великих компаній вона вартувала $7-8/т, для середніх —  $10-11/т, зараз — $17-20/т. Щодо морського фрахту, то там також шалені черги. Зараз більше ніж 70 суден в очікуванні відвантаження», — зазначив експерт.

За його словами, ціни також зросли шалено. У низький сезон ціна за перевезення вантажу становила $30-40/т, то зараз зафрахтувати судно коштує $90-100/т.

«З таких цифр випливає наслідок, що запропонувати гарну ціну за зерно фермеру неможливо. Бо все здорожчало в понад 2 рази. Тому, рекомендую фермерам слідкувати за ринком, хеджувати, і продавати вже сьогодні. Сьогоднішня ціна на зерно покриває собівартість врожаю минулого сезону, але зовсім протилежна ситуація з ціною на зерно наступного сезону», — пояснив Ігор Вовченко.

 

Також, за його словами, іншим не менш цінним ресурсом є час.

«Раніше від виробника до кінцевого споживача вантаж йшов 25-30 днів, то зараз цей термін зріс до 60 днів. В планах компанії за 60 днів завершити будівництво термінала на Львівщині, куди буде підведена вузька колія з Польщі. Тобто то це зекономить час на перевалку», — підсумував трейдер.

© Юлія Немцева, Kurkul.com, 2022 р.


Джерело https://kurkul.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra