Виробникам довелось адаптувати стратегію збуту спаржі – Agroportal

Для фермерського господарства Nuts’N’Garden цьогоріч був перший сезон спаржі. Основною культурою вирощування є фундук, але минулої весни вирішили невелику площу зайняти під аспарагус. Підготовка до сезону збіглася з початком повномасштабної війни, тож усі сили були зосереджені на організацію оборони та волонтерську роботу.

Про це AgroPortal.ua розповіла засновниця ФГ Nuts’N’Garden Ніна Смирнова.

«Правду кажучи, було важко думати про початок сезону та реалізацію. Однак рослини не зупинити, і одного дня ми мали зробити вибір: просто поставити цей сезон на паузу або ж відпрацювати та допомогти країні. Ми обрали другий варіант і вирішили передавати 30% від продажів фонду «Повернись живим», — розповідає Ніна Смирнова.

За її словами, на повну врожайність спаржа ще не вийшла, однак за табличними показниками на гектар можна сказати, що сезон був успішним.

Ніна Смирнова, очільниця ФГ Nuts’N’Garden

«Якщо відверто, дуже важко було посеред хаосу і тривожних повідомлень заохочувати споживачів до купівлі спаржі. Хтось у цій війні втратив рідних, багато хто лишився домівок, частина країни тимчасово окупована. Тож рішення про стратегію реалізації приймали, можна сказати, ситуативно. Дуже вдячні всім нашим покупцям — з перших замовлень вони надихнули нас на працю, і всі сумніви відпали! Основним майданчиком обрали Facebook, а доставку здебільшого здійснювали через «Нову Пошту». Зважаючи на максимальну реалізацію врожаю, думаю, ми всі разом із цим успішно впорались»

У Nuts’N’Garden відмічають, що, за їхніми оцінками, ціни на спаржу цього року зовсім не змінились, навіть зустрічались дещо нижчі за торішні. Можливо, це викликано тим, що виробники не були впевнені у можливості реалізації продукції та намагались заохочувати низькою ціною.

Ніна Смирнова зазначає, що спаржу Nuts’N’Garden смакували в усіх регіонах України.

«Нам складно виділити певні регіональні тенденції, адже замовлення були з заходу та сходу, з півночі та центральної частини. Були непоодинокі випадки, коли дівчата з-за кордону замовляли своїм чоловікам та батькам пакуночки, щоб ті корисно харчувались. Замовляли внутрішні переселенці, щоб пригостити родини, в яких вони знайшли прихисток. Це було дуже зворушливо, адже вийшло так, що наша спаржа об’єднувала людей з різних куточків України», — говорить засновниця ФГ Nuts’N’Garden.


Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується