Грандіозний рік для рослинної риби та стейків: що інноваційного їстимуть споживачі у 2022 році – NEWFOOD

набагато більше аналогів цільно нарізаного м’яса вийде на ринок уже в 2022 році

Натяк на це з’явився ще на галузевій виставці CES 2019. Уже тоді про це говорила Impossible Food: компанія поділилася, що працює над стейком. 

З того часу до подібних розробок приєдналося чимало стартапів. Приміром, Juicy Marbles, Novameat і Redefine Mean також працюють над аналогами стейків. Atlast пропонує цільно нарізаний бекон на основі міцелію. Plantish створила цільні шматки морепродуктів.

Багато з цих компаній прагнуть вийти в продажі зі своєю продукцією в 2022 році.

Іншою ключовою тенденцією стає м’ясо на основі грибів. There’s Meati розробила прототипи стейків і курки з використанням міцелію, вирощеного за допомогою техніки зануреного бродіння. Nature’s Fynd минулої осені представила котлети для сніданку, в яких використовується новий вид міцелію. А на початку січня MycoTechnologies показала на виставці CES безм’ясний фарш Goodside Foods.

Зростання сегменту м’ясних продуктів на основі мікозасобів не є дивним, оскільки гриби, зрештою, за своїм молекулярним складом набагато ближчі до ссавців, ніж до рослин. 

З цієї та інших причин м’ясні продукти на основі грибів не потребують настільки високотехнологічних хитрощів і обробки, щоб створити реалістичний шматок м’яса. 

Не відстає і створення альтернативного білку за допомогою ферментування. Минулого місяця компанія Ginkgo Bioworks оголосила про комерційний запуск дріжджового гемового протеїну HEMAMI (зі смаком і текстурою умамі) для виробників альтернативного м’яса, які намагаються створити реалістичну альтернативу. 

Це хороша новина для виробників альт-продуктів, які хочуть відтворити запатентований рослинний гем Impossible. Тепер замість того, щоб витрачати десятки мільйонів доларів на спроби створити його самостійно, можна придбати щось подібне у Motif.

І, нарешті, риба та морепродукти. Щонайменше, це дасть змогу забути про бургери, які тривалий час були основною альтернативу на нем’ясному ринку.

Такі компанії, як Good Catch і Ocean Hugger вже деякий час займаються морепродуктами на рослинній основі, інші виходять з новими пропозиціями: азіатський рослинний гігант Omnifood випустив свою лінійку морепродуктів на рослинній основі минулого літа, Plantish вийшов з минулого тижня зі своїм цілим порізаним лососем, а мадридська компанія Mimic нещодавно випустила альт-тунця на основі томатів

Тож якщо 2021 був великим роком для альтернативної риби, можна очікувати, що 2022 буде ще грандіознішим.


Джерело https://newfood.media

Відповісти

Ваш email не публікується