Для реалізації супермаркети закуповують лише свіже варення – Agravery

Про це повідомляє agrotimes.ua.

«Споживачі зазвичай вважають, що варення — продукт, який ніколи не псується, тримай його хоч кілька років поспіль. Виявляється, так воно і є, коли продукт зберігається в темряві. Зовсім інша історія, коли баночки стоять на вітрині під штучним чи сонячним світлом. Варення починають темнішати, тому мережі беруть під реалізацію лише той товар, який вироблено один місяць тому, рідше — два-три», — йдеться в повідомленні.

Зазначається, що це ще один привід, аби завод мав достатньо сировини й працював упродовж року.

Додамо, що продукція дніпровського «Джем ЛТД» під торговими марками «Дніпро» та «Топпинг», Frullato реалізується в торговельних мережах «АТБ», «Метро», «Ашан», «Сільпо», «Таврія», «Велика Кишеня», «Новус». Це варення, джеми, концентрати ягідних чаїв, топінги та сиропи для морозива та кондитерських виробів, солодкі соуси.

Окрім малини, завод переробляє чорницю, смородину, вишню, полуницю, ожину, журавлину, аґрус, лохину, жимолость, абрикос, персики, сливи, яблуко, груші, томати, перець, трави-спеції тощо. Спеціальні лінії фасують продукт по банках, пляшках, дой-паках, сошетах і стаканчиках.

Наадаємо, для виробників плодоовочевої продукції 2022 рік буде непростим.


Джерело https://agravery.com

Відповісти

Ваш email не публікується