Десять хвилин — і готово! Як працює столичний бренд швидкого харчування – AgroPortal

Готувати повноцінний обід у поході зазвичай складно. Тому туристи переважно беруть із собою тушкованку та швидкорозчинну вермішель. Такі харчі не мають нічого спільного зі здоровим харчуванням.

Після одного такого походу киянин Віталій Голіков почав шукати альтернативу звичним «швидким» стравам і відкрив для себе технологію сушіння. Його бренд сумішей швидкого приготування Happy Elk уже 5 років змінює уявлення українців про таку їжу.

«За освітою я фінансист, понад 8 років працював у різних банках, зокрема й у Національному банку України. З харчовою промисловістю у мене не було прямих перетинань. Складно навіть сказати, чим саме я захоплювався, бо це завжди були різні напрями. Happy Elk виник після чергової спроби хобі. Ми з другом поїхали з наметами в гори. Постало питання запасу їжі з собою», — розповідає Голіков.

У той похід хлопці взяли з собою гарніри та тушкованку різних видів. Як виявилося, вона важка для організму. А ще після споживання банку потрібно було нести з гори у своєму рюкзаку. Майже весь похід минув на гречці та макаронах. Але й з цим була біда. Гречку треба готувати хвилин 20, що не дуже зручно.

«Коли ми повернулися до Києва, мені стало цікаво, які ще є альтернативи їжі для походів. Почав вивчати досвід інших країн і виявив, що є такі поняття як «дегідратація» і «сублімація». А ще в англомовному інтернеті проскакували цікаві тези про таку «двіжуху» у туризмі як «легкохідство». Фактично я став таким «раннім апологетом» цієї теми в Україні», — радіє він.

У 2016 році стартапер почав ще глибше вивчати цю тему: наскільки складно виробляти такий продукт, яка технологія тощо. Почався пошук виробників сушарок. Тоді їх було небагато, це вже зараз ринок в Україні значно цікавіший. Знайшов для себе оптимальний варіант, замовив сушарку і почав експериментувати.

«Від самого початку я одразу запустив лінійку з 6-ти страв. Базовий набір включав гречану, горохову, кукурудзяну та рисову каші, картопляне пюре та вівсянку з бананом і курагою. Пшоняну кашу я не виготовляв: з дитячого садка її не любив і досі не споживаю. Солодка вівсянка подобається практично всім покупцям, оскільки вона дуже смачна, попри те, що не містить цукру», — розповідає Віталій.

Гречана каша та картопляне пюре — стабільні лідери продажів. Happy Elk має страви з м’яса, та є й вегетаріанська лінійка. Також в асортименті — крем-супи, кус-кус та ліниві голубці.

«Ми купуємо м’ясо у кількох фермерів. Якщо в одних немає, беремо в інших. Коли трапляються перебої з постачанням, я починаю шукати нових виробників і дуже довго їх обираю. Мені важливо, що їсть худоба, як з нею обходяться, наскільки молоде м’ясо», — наголошує підприємець.


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується