Глобальна логістична криза викличе значне зростання цін на продовольство у 2022 році – Agravery

Про це повідомляється на офіційному сайті UNCTAD.

Відновленню світової економіки внаслідок пандемії Covid-19 загрожують високі ставки фрахту, які, ймовірно, збережуться найближчими місяцями, йдеться в Огляді UNCTAD щодо ситуації з постачанням продовольства у 2021 році, опублікованому 18 листопада.

Аналіз показує, що різке зростання вартості контейнерних перевезень, якщо воно збережеться, може призвести до збільшення світових цін на імпорт на 11% та рівнів споживчих цін на 1,5% у період з поточного моменту до 2023 року.

«Цьогорічне різке зростання ставок фрахту вплине на торгівлю і підірве соціально-економічне відновлення, особливо в країнах, що розвиваються, доти, поки морські перевезення не повернуться в нормальне русло», — заявила генеральний секретар UNCTAD Ребека Грінспен. —  Повернення до нормального життя спричинить інвестиції у нові рішення, включаючи інфраструктуру, технології вантажних перевезень та цифровізацію, а також заходи щодо спрощення процедур торгівлі «.

Згідно зі звітом, попит на товари зріс у другій половині 2020 року та у 2021 році, оскільки споживачі витрачали свої гроші на товари, а не на послуги під час локдауну. Перехід на віддалений режим роботи, покупки в інтернет-магазинах та збільшення продажів комп’ютерної техніки — все це створило безпрецедентний попит на логістичні послуги.

Цей значний стрибок у потоках контейнерної торгівлі був пов’язаний з нестачею контейнерних суден, контейнерів, робочої сили, обмеження COVID-19, що продовжуються, в портових регіонах і перевантаженість самих портів.

Ця невідповідність між зростаючим попитом та де-факто скороченими можливостями пропозиції призвела до рекордних ставок контейнерних перевезень практично на всіх торгових маршрутах.

Наприклад, спотова ставка Шанхайського індексу контейнерних перевезень (SCFI) на маршруті Шанхай — Європа становила менше 1000 доларів за TEU у червні 2020 року, підскочила приблизно до 4000 доларів за TEU до кінця 2020 року і зросла до 7395 доларів до кінця липня 2021 року. Також вантажовласники стикалися із затримками, доплатами та труднощами у забезпеченні своєчасного переміщення своїх контейнерів.

Нагадаємо, в Україні спростили механізм оформлення земельної документації.


Джерело https://agravery.com

Відповісти

Ваш email не публікується