Мін’юст роз’яснив, як внести відомості про земельну ділянку до Державного реєстру

Головною умовою для офіціалізації статусу власника землі у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно є реєстрація ділянки у Державному земельному кадастрі. Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомляє пресслужба Міністерства юстиції, пише agronews.ua.

Земельній ділянці обов’язково потрібно присвоїти кадастровий номер, який, так би мовити, є аграрним паспортом власника, адже без його наявності сьогодні неможливо провести жодні юридичні операції із землею.

Коли інформація про аграрні володіння вже оцифрована — нанесена на Публічну кадастрову карту України — настає черга для внесення відомостей до Державного реєстру прав. Для цього потрібно звернутися до нотаріуса або державного реєстратора за місцезнаходженням земельної ділянки, «озброївшись» пакетом документів, необхідних для встановлення особи заявника (або його представника) та підтверджуючих виникнення або перехід права власності на ділянку. І вже за декілька днів (максимум — робочих днів з моменту реєстрації заяви в реєстрі) можна отримати у паперовій чи електронній формі витяг про державну реєстрацію права власності на землю.

Цей шлях до нотаріуса або державного реєстратора варто проторувати і власникам землі, які на руках мають державний акт на ділянку старого зразка. Адже належне оформлення документів, які підтверджують право власності або інше речове право на земельну ділянку, та внесення відповідних відомостей до ДРП допоможе убезпечити власність від посягань шахраїв.


Джерело https://agronews.ua

Відповісти

Ваш email не публікується