Соцмережі за рік дали «Осьо» 2 тис. замовників овочів та зелені – AgroTimes

Господарство «Органік експерт» (ТМ «Осьо»), що в селі Райківщина на Київщині на 17 га полів та теплиць вирощує ревінь, кабачки, патисони, гарбузи, солодку кукурудзу, огірки, картоплю, зелень, пряні трави й квіти, завдяки соцмережам мало близько 2 тис. замовників за минулий рік.

Про це повідомляє журнал «Плантатор».

«Минулого сезону у фейсбуці й інстаграмі мали приблизно 2 тис. замовників, – розповіла Юлія Ворощук, керуюча партнерка підприємства. – Відправлення робимо «Новою поштою» та «Укрпоштою». По Києву овочі розвозимо власним транспортом. Не останнє значення для покупця має швидкість доставки. Часто це вже наступний після замовлення день».

Вона додала, що  через сторінки «Осьо» можна придбати органічне насіння та розсаду. «Даємо поради, роз’яснюємо, чим органік відрізняється від «біо» та «еко», розповідаємо про свої успіхи, пропонуємо разом пережити невдачу, – уточнила Юлія Ворощук. – Люди цінують таку щирість, бо бачать, що ми нічого не приховуємо, що органік не дається легко і наш органік справжній».

«Осьо» публікує в середньому один пост на день або один у два дні — не рідше. І весь час на зв’язку.

«Відповідаємо всім, включаючи хейтерів, – наголосила керівниця. – Спілкуючись, дізнаємося, чого саме очікують від нас наші відвідувачі: салатів, бобових, чогось традиційного чи, навпаки, особливого».


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується