Юрій Косюк розповів про головний виклик для МХП у 2020 році — АГРОПОЛІТ

Незважаючи на виклики, МХП в 2020 р. взяв курс на трансформацію бізнесу в кулінарну компанію. Компанія запустила три нові формати: магазини «М’ясомаркет», стріт-фуд Döner Market і гастростудію «Секрети шефа». Кожен з них унікальний по-своєму і не має аналогів в Україні. Про це повідомив засновник і голова правління МХП Юрій Косюк, йдеться у матеріалі AgroPolit.com.

«Однак це не просто освоєння нового напряму. Прагнучи відповідати новим запитам споживачів, ми змінюємо саму філософію нашого бізнесу. Ми в МХП вважаємо, що в центрі уваги сучасного бізнесу повинна перебувати людина. Споживач, співробітник, партнер — кожен, хто так чи інакше пов’язаний з компанією і з її продукцією», — зазначив Юрій Косюк.

Головні висновки, які винесла компанія в умовах COVID-19:

    • створювати нові цінності і зберігати вічні, відчувати відповідальність за світ навколо – завдання для кожного з нас;

 

    • важливо інвестувати в майбутнє і знання;

 

    • потрібно фокусуватися на необхідному і на найважливішому;

 

    • варто підтримувати сильних, завдяки чому зробимо міцнішим світ;

 

    • світ повинен бути відкритим і чесним на глобальних ринках, щоб втримати світову економіку;
      необхідно міняти те, що тебе не влаштовує.

 

 

Ми повинні сприймати пандемію не як проблему, а як шанс. І пам’ятати, що світ буде. Але великий світ складається з мільярдів маленьких світів. Глобальний світ залежить від кожного з нас. Все тільки починається», — зазначив Юрій Косюк.

 

За вмілої зовнішньоекономічної, дипломатичної, економічної модернізації Україна може взяти від $20 до $50 млрд інвестицій або ж кредитів. Це вирішить в короткостроковій перспективі бюджетну та інфраструктурну проблеми, оскільки дасть можливість заходу на Україну великого фінансового ресурсу.

Детальніше читайте за посиланням.

Джерело https://agropolit.com

Відповісти

Ваш email не публікується