З 2021 року український плодоовочевий сектор збагатиться одразу двома інноваційними технологічними рішеннями

Пандемія, коронавірус, локдаун і посуха, неврожай, дефолт. Незважаючи на турбулентність 2020 року, багато українських компаній не тільки стійко перенесли цей непростий рік, але і змогли збагатити ринок України своїми сучасними технологічними рішеннями для плодоовочевого сектору. Одна з подібних компаній – «Толсма Текнік», яка за цей період змогла реалізувати іноваційні сучасні проєкти для ефективного вирощування, доробки, переробки, та зберігання овочів і фруктів.
Agri-gator дізнався секрети стійкості, та головні напрацювання 2020 та наступного років у провідного спеціаліста технологічних рішень в сфері плодоовочівництва в Українідиректора компанії «Толсма Текнік» Олеся Капітанчука.


 

 

oles-1536x1142-1-750x430
Директор компанії «Толсма Текнік» Олесь Капітанчук

AG: Рік що минає був непростим для українського бізнесу.Нещодавно були опубліковані дослідження щодо ситуації в бізнесі під час пандемії COVID-19, проведеного платформою She Exports.  Згідно нього 30% респондентів заявили про те, що вести бізнес у поточному році трохи складніше порівняно з 2019 роком. А як Ви оцінюєте в цілому поточний рік для компанії «Толсма Текнік»? З якими труднощами довелося зіткнутися Вам?
Олесь Капітанчук:
Ми переживали, що рік буде складним, адже початок карантину у березні якраз збігся з періодом старту сезону продажів в «Толсма Текнік». Але завдяки наполегливій праці та синергії зусиль всієї команди, цей рік, врешті-решт видався доволі успішним. Нам вдалося реалізувати декілька потужних для України проєктів по зберіганню, на загальну кількість близько 10 тисяч тонн овочів.
Onion-bulk-storage
AG: В своєму попередньому інтерв’ю для нашого ресурсу, оцінюючи виправданість інвестицій у побудову овочесховищ у нинішні кризові часи, ви заявляли про те, що їх будівництво виправдано у будь-який час в разі якщо людина розбудовує серйозний бізнес і хоче в подальшому заробляти гроші на своєму продукті. З огляду на це, як гравець ринку, чи бачите ви відображення такої філософії в українському бізнесі сьогодні?
Олесь Капітанчук:
На мій погляд, коронакриза майже не впливає на ситуацію. Незважаючи на
карантин, людина продовжує споживати продукти харчування, і незважаючи на економічну нестабільність, ми не стали їсти менше картоплі чи цибулі. Тому питання будівництва овочесховищ є актуальним сьогодні. Також, мені здається, в цих умовах люди стали більше купувати продуктів не на стихійних ринках, а в супермаркетах, тому питання цілорічного постачання якісного продукту до магазинів буде зростати.

AG: Які серйозні проєкти реалізуються у галузі будівництва овочесховищ в Україні сьогодні
незважаючи на, так звану, коронакризу?
Олесь Капітанчук:
Буквально на початку грудня ми закінчили інсталяцію останнього в цьому сезоні проєкту по зберіганню картоплі. В Полтавській області в господарстві «Полтава-Сад» нами реалізовано сучасне рішення по зберіганню картоплі, яка йде на подальшу переробку, і цей продукт вже можна побачити в супермаркетах. Це проєкт для компанії, яка концентрує свою увагу на вирощуванні та реалізації дрібної картоплі у шкірці. Зазначу, що продукція йде суто на внутрішній ринок.
140307115
AG: Сьогодні Вашими партнерами є компанії з Нідерландів, Італії та інших європейських країн, що виробляють обладнання для зберігання, доробки та переробки овочів, фруктів і ягід. Чи готові ви представити нові інноваційні рішення для українського ринку?
Олесь Капітанчук:
Ми завжди готові приносити нові ідеї, нові технології на український ринок. Стосовно партнерства з західними компаніями, «Толсма Текнік» має перевагу в тому, що в нас є команда гарних інженерів, всі вони вільно спілкуються англійською. Коли був період обмеженого в’їзду з-за кордону людей, і дехто переживав, що можливо буде проблема з в’їздом технічних спеціалістів з-за кордону до України, – для нас це не було проблемою, тому що наші вітчизняні спеціалісти можуть справитися з будь-якими труднощами, в тому числі змонтувати фактично будь-яке обладнання яке ми продаємо на території України.

Стосовно нових проєктів – ми нещодавно підписали співпрацю з двома новими компаніями, це два нових напрямки, проєкти плануємо реалізувати в 2021 році. Перший напрямок – співробітництво з іспанською компанією FERLO – європейським лідером промислових автоклавів. Наразі наші інженери готуються пройти навчання по цьому виробнику, і вже в наступному році в Україні буде реалізовано сучасний проєкт автоклаву для харчової промисловості. 

HTB1Wf1gLXXXXXcLXFXXq6xXFXXXW
Автоклав від FERLO

Другий напрямок – це впровадження лінії для солодкої кукурудзи, від словацької компанії Pollak.
Окрім цього, ми звичайно будемо впроваджувати рішення відповідно до нових запитів наших
клієнтів, та продовжувати надавати рішення по переробці овочів, по чистці, сортуванню. Я думаю, що цей сегмент теж буде широко і активно розвиватися, тому що особливо в нинішніх умовах питання напівфабрикатів теж стає все більше актуальним.

AG:В поточному році, напевно, говорити про досягнення складно в будь-якій сфері бізнесу. І все ж таки, назвіть ТОП-3 досягнення Вашої компанії у 2020 році?
Олесь Капітанчук: Перш за все це об’єм реалізації у сфері зберігання овочів. Реалізація проєкту з переробки ягід (оптичне сортування, лінія доробки з оптичним сортуванням лохини Elifab), на Житомирщині. Налаштування співпраці з новими постачальниками технологій, такими як FERLO і Pollak. Хоч проєкти будуть реалізовані у 2021 році, початок закладено вже у цьому році.

Читайте також: Сортована та фасована: українська лохина завойовує світ 

AG: Що б Ви побажали своїм клієнтам у новому році?
Олесь Капітанчук: Головне не тупцювати на місці, і розвиватися. Тому що ми всі знаємо місію
України в цьому світі – годувати світ. Наша країна має всі ці можливості виробляти, переробляти
продукцію. Треба більше грошей залишати в державі. Яким чином це можна зробити? Роблячи
додану вартість. Тобто здійснювати переробку продуктів, продавати її в сирому вигляді, робити
доробку, переробку своєї продукції, продавати на зовнішні ринки. Зовнішньому ринку треба показати якісний продукт, якісно вирощений, якісно перероблений. Тому потрібно більше концентрувати увагу на цьому. Звичайно, це не легко, важко знайти клієнтів за кордоном, але якщо рухатись, то є можливість і перспективи. Я певен, що український виробник має дуже великі можливості для росту, але треба бути сучасним та використовувати ефективні інноваційні технології.

Читайте також: Толсма Текнік: як європейські технології допомагають економити і заробляти українському фермеру 

Agri-gator

 

Відповісти

Ваш email не публікується