Українські компанії-постачальники обладнання для ягідного бізнесу не враховують потреби клієнтів – думка

Українські компанії-постачальники обладнання та технологій для ягідного бізнесу не хочуть вивчати думку клієнта, що свідчить про кризу управління в них. Таку думку висловив співвласник ягідної ферми «Озеряна» Ярослав Мовчун під час вебінару «Як задовбати ягідника», який відбувся 23 грудня.
Захід був організований інформагентством Aggek. Детальніше – читайте в ексклюзиві Agri-gator


«У поточному році мій телефон приймав в середньому 220-240 дзвінків в день. При цьому більшість менеджерів з продажу компаній-постачальників технологій та обладнання для ягідного виробництва починають робити дзвінки в той час, коли почався ягідний сезон. Хоча, природно, вони повинні знати, що дзвонити краще до його початку, адже пропонувати фермеру купити упаковку, добрива і техніку краще завчасно, а не, наприклад, в липні, коли йде збиральний період.
Все це пояснюється, зокрема, тим, що культура менеджерів з продажу та керуючих цих фракцій знаходиться на низькому рівні. Тому вони пропонують своїм клієнтам щось закупити в розпал сезону. Хоча ті ж добрива ми закуповуємо завчасно – з осені. Це саме можна сказати і до техніки, інвентарю, експлуатаційних матеріалів. Навіть упаковку ми намагаємося придбати заздалегідь», – зазначив Ярослав Мовчун.
975032_1_w_570
Як приклад, співвласник ягідної ферми «Озеряна» привів компанію-виробника обладнання для післязбиральної обробки ягоди.
«Вони дзвонять нам 2-3 рази на рік протягом 6 років. Їхні клієнти в Україні – максимум 10 господарств, адже вартість їх обладнання обчислюється в шестизначних сумах євро. Ми вже неодноразово їм говорили, що ми не їх клієнти і у них повинна бути інша бізнес-стратегія. Але з року в рік у них змінюються менеджери, а клієнтська база залишається незмінною», – додав Ярослав Мовчун.
unnamed (31)Гравець українського ягідного ринку також підкреслив, що з року в рік він спостерігає одні й ті ж компанії, в яких не закінчується криза управління. На думку Ярослава Мовчуна, це походить від того, що компанії не виходять з потреб своїх клієнтів.
«Обрізка саджанців лохини починається вже в січні. Для цієї операції ми вже закупили все необхідне.
І якщо ви продаєте, припустимо, садові секатори, то повинні знати, що обрізка починається з кінця осені і, як правило, перед початком даної операції ягідники вже мають їх наявності все необхідне для цього. Тобто компаніям необхідно заздалегідь зробити розсилки пропозицій своїм клієнтам, а не пропонувати ті ж секатори навесні, коли обрізка саджанців уже не проводиться », – зазначив співвласник «Озеряни».

Читайте також: Сортована та фасована: українська лохина завойовує світ
Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується