МХП зміниться або помре” • Meat-Inform

Нещодавно найбільший виробник курятини в Україні, агропромисловий холдинг МХП, повідомив про переорієнтацію компанії з виробництва сировини на гравця харчової індустрії і виготовлення продукту з додатковою доданою вартістю. Днями засновник МХП Юрій Косюк розповів, чому компанія вдалася до таких трансформацій. Відповідний допис він опублікував на своїй сторінці у Facebook.

За словами пана Косюка, для “виживання” під час кризи МХП змінюється і бере вектор на клієнтоорієнтований підхід. Також компанія слідкує за останніми трендами на ринку харчових продуктів і, відповідно до них, розвиває нові напрямки діяльності.

Новини партнерів

“Криза — це нові можливості та нові шанси… У чому раніше була наша найбільша проблема, якщо ми говоримо про МХП? Ми вважали, що ми великі, ми все знаємо найкраще, ми тиснули авторитетом і не залишали споживачу вибору. Ми чули лише себе, а споживач мав лише слухати і погоджуватися. Ми хотіли, щоб споживач поводив себе, як мовчазні пінгвіни у відомому мультфільмі “Мадагаскар”. Типу, “хлопці, посміхаємся, машемо і не пручаємося”… Нам знадобився час, щоб зрозуміти: “МХП зміниться або помре”… Зараз у нас інший підхід — споживач у центрі уваги. Ми в МХП хочемо задовольнити споживача. Саме навколо нього ми вибудовуємо стратегію й трансформуємося не просто в кулінарну компанію, а в компанію, яка робить життя людей щасливішим. У нас два великих агентства ведуть роботу із запитами споживача. Розглядаються такі питання: що людина споживає, як себе поводить, чого бажає, куди рухається тощо. Дослідження показали, що лише 13% людей готують із задоволенням, 20% готують, бо це є їхньою роботою, решта не люблять готувати, або роблять це вимушено. Я вірю в те, що доставка готової їжі та HoReCa будуть рости й тут у нас багато нових можливостей. У рітейлі традиційні продукти, які ми давали споживачеві, стають нецікавими. Тому ми трансформуємося під потреби клієнта. Людина хоче менше готувати, мати більше вільного часу і споживати смачні страви. Нам потрібно вирішити це завдання”, – вважає Юрій Косюк.

 

Джерело https://meat-inform.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra