МХП зміниться або помре” • Meat-Inform
Нещодавно найбільший виробник курятини в Україні, агропромисловий холдинг МХП, повідомив про переорієнтацію компанії з виробництва сировини на гравця харчової індустрії і виготовлення продукту з додатковою доданою вартістю. Днями засновник МХП Юрій Косюк розповів, чому компанія вдалася до таких трансформацій. Відповідний допис він опублікував на своїй сторінці у Facebook.
За словами пана Косюка, для “виживання” під час кризи МХП змінюється і бере вектор на клієнтоорієнтований підхід. Також компанія слідкує за останніми трендами на ринку харчових продуктів і, відповідно до них, розвиває нові напрямки діяльності.
Новини партнерів
“Криза — це нові можливості та нові шанси… У чому раніше була наша найбільша проблема, якщо ми говоримо про МХП? Ми вважали, що ми великі, ми все знаємо найкраще, ми тиснули авторитетом і не залишали споживачу вибору. Ми чули лише себе, а споживач мав лише слухати і погоджуватися. Ми хотіли, щоб споживач поводив себе, як мовчазні пінгвіни у відомому мультфільмі “Мадагаскар”. Типу, “хлопці, посміхаємся, машемо і не пручаємося”… Нам знадобився час, щоб зрозуміти: “МХП зміниться або помре”… Зараз у нас інший підхід — споживач у центрі уваги. Ми в МХП хочемо задовольнити споживача. Саме навколо нього ми вибудовуємо стратегію й трансформуємося не просто в кулінарну компанію, а в компанію, яка робить життя людей щасливішим. У нас два великих агентства ведуть роботу із запитами споживача. Розглядаються такі питання: що людина споживає, як себе поводить, чого бажає, куди рухається тощо. Дослідження показали, що лише 13% людей готують із задоволенням, 20% готують, бо це є їхньою роботою, решта не люблять готувати, або роблять це вимушено. Я вірю в те, що доставка готової їжі та HoReCa будуть рости й тут у нас багато нових можливостей. У рітейлі традиційні продукти, які ми давали споживачеві, стають нецікавими. Тому ми трансформуємося під потреби клієнта. Людина хоче менше готувати, мати більше вільного часу і споживати смачні страви. Нам потрібно вирішити це завдання”, – вважає Юрій Косюк.