Власник мережі Novus купує “Білла-Україна”

Власник ТОВ “Новус Україна” компанія Consul Trade House UAB уклала угоду з Rewe International AGо про придбання 100% частки в статутному капіталі підприємства з іноземними інвестиціями (ПІІ) “Білла-Україна”, що розвиває в Україні мережу супермаркетів Billa, – пише Agri-gator

Як повідомляє прес-служба Novus, “ТОВ” Новус Україна “і ПІІ” Білла-Україна “продовжать працювати в звичайному режимі, виконуючи раніше досягнуті договірні зобов’язання перед партнерами і контрагентами для стабільності ведення бізнесу”.
Слід зазначити, що  згідно аудиту плодоовочевих відділів, які проводить команда East-fruit, вже в червні  мережа “Білла” за підсумками аудіту показувала негативну динаміку.  Мережа вперше потрапила в «небажаний» сегмент, який дуже добре демонструє проблеми для всього бізнесу роздрібної мережі.

«Плодоовочевий відділ є головним для будь-якої мережі супермаркетів. Згідно з дослідженням «Fresh Survey» для Fruitlogistica Trend Report, проведеного Oliver Wyman в 2019 році в 14 країнах (ЄС, США і Росія), 59% споживачів вибирають супермаркет за якістю плодоовочевого відділу. Крім того, вони здійснюють на 7% більше візитів до супермаркетів з якісними відділами і витрачають там на 24% більше грошей. Тому, фактично, якість плодоовочевого відділу дозволяє нам оцінити стан всього бізнесу, як показує наш досвід проведення аудитів роздрібних відділів супермаркетів в п’яти країнах світу », – каже Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО).

“Ми оцінюємо плодоовочеві відділи мережі за багатьма критеріями, що входять до чотирьох основних категорій: якість плодоовочевої продукції, якість плодоовочевого відділу, рівень цін і асортимент. Природно, що більше покупців, зокрема і більш заможних, зможуть залучити мережі, що пропонують широкий асортимент овочів і фруктів високої якості за конкурентною ціною, якщо цей відділ виглядає красиво, є зручним для покупців і його працівники доброзичливі та кваліфіковані”, – додав  експерт.

Окрім цього,  до червневого аудиту в небажаний сегмент в місті Києві потрапили також мережі супермаркетів “Фора” і “Фуршет”. А ось Novus виявився в преміальному сегменті, поряд з “Мегамаркет”, Metro Cash & Carry і LeSilpo.
“Тому для подальшого нарощування бізнесу Novus необхідно попрацювати над оптимізацією закупівель овочів і фруктів для зниження рівня цін до більш конкурентного” – зазначив Андрій Ярмак.

Також у мережі, на думку аналітиків East-Fruit, була проблема з присутністю різних форматів під одним брендом Novus. В результаті середній асортимент по мережі відверто не вражав, хоча великі супермаркети мережі Novus за асортиментом могли цілком конкурувати з лідерами.


Нагадаємо, що мережа Billa була першопрохідцем українського ринку. Перший магазин мережі відкрився в Києві на початку “нульових” років на лівому березі. Billa, на відміну від конкурентів, не форсувала розвиток, вважаючи за краще еволюційне зростання. Однак в останні роки вона згорнула свої магазини в регіонах, і вирішила сконцентруватися на розвитку в Києві і області.

Billa належить німецькій Rewe International AG, яка працює в багатьох країнах світу і куди також входять мережі: Penny, Rewe, Toom, DER Touristik Germany, ITS Reisen і Lekkerland. Глобальна виручка групи в 2019 році досягла 62,7 млрд. євро.

Водночас Novus є однією з наймолодших мереж супермаркетів України, але на момент купівлі Billa він вже мав більше магазинів і продовжував активно розвиватися.
Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується